Gramy! Kampania Tzar: Ciężar Korony (misja I)

Kampania Tzar: Ciężar Korony
Solucja

Misja I

Fabuła

Na świecie zawsze istniało Zło, które nigdy nie ustało w dążeniach do zawładnięcia ludźmi. Niewidzialne i podstępne, podbijało ich serca, zamieniając dzielnych wojowników w tchórzy, a sprawiedliwych w tyranów. W trakcie ostatnich wojen, trwających przez setki lat, Zło było o włos od zwycięstwa. Potem, gdy wszystko wydawało się już stracone, narodził się Wielki Mag. Dzięki jego ogromnej mocy ludzie zdołali, po wielu bitwach, ocalić swój świat.

Ale Wielki Mag był już stary, a jego dni na tym świecie były policzone. Całą swoją moc zamknął w Krysztale, a potem jej szafarzami ustanowił Królów Keanor, którzy mieli czuwać nad tym, żeby zło nie zawładnęło światem.
Minęło tysiąc lat i narodził się inny Wielki Mag, jednak jego serce było zatrute złem. Ukradł Kryształ z Zamku Keanor mając nadzieję, że dzięki niemu uda mu się zawładnąć światem. Magowie oddani królowi nie umieli uchronić Kryształu, ale rzucili na złego maga zaklęcie, dzięki któremu zamieniłby się w kamień, gdyby chciał użyć jego mocy. Potem słuch o złym magu i Krysztale zaginął.

Teraz nic nie mogło powstrzymać zła przed opanowaniem świata. Wielu wojowników oddało swe życie w poszukiwaniu Kryształu. Niestety, nie tylko szlachetni rycerze próbowali go odzyskać. Władca Ciemności także wysłał swoich mesjaszy, aby odnaleźli kryształową kulę. Rozpoczęły się wojny, a były one straszniejsze niż kiedykolwiek. Nie trzeba było długo czekać, aż świat został opanowany przez tyranów i despotów. Ich serca były przesiąknięte złem, któremu służyli.

Po latach wyniszczających wojen kraina Keana uległa w końcu armiom Borgha – najbardziej bezlitosnego z władców, którzy kiedykolwiek stąpali po ziemi. Podczas jednej z ostatnich bitew, Bitwie pod Keanor, zginął sam król Roan. Jednak okazało się, że król zostawił następcę, wtedy jeszcze dziecko. Ostatni z magów oddanych staremu władcy – Ghiron – uciekł z ruin Keanor z małym księciem. Po wielu dniach ciężkiej podróży Ghiron dotarł do odciętej od świata wioski. Zostawił młodego Sartora na progu chaty biednego wieśniaka, a potem odszedł…

Opis przejścia

Nasza przygoda zaczyna się w małej wiosce, w której Sartor wraz ze swoimi znajomymi ścina drewno. Podczas gdy chłopi narzekają na trudy swej pracy, przychodzi Matew, który oznajmia naszemu bohaterowi, że ma natychmiast zjawić się na farmie wuja Briana.

To nasz jedyny cel w tym zadaniu. Farma znajduje się na zachód od naszej początkowej lokalizacji. Gdy dotrzemy na miejsce, wuj Brian na naszych oczach polegnie od ciosów żołnierzy Borgha. Uruchomi się się animacja, Sartor ucieknie na południe przed piechurami wroga, gdzie spotka Ghirona. Ten ocali Sartora i przedstawi mu jego zadanie ocalenia Keany.

Dodaj komentarz