Gramy! Kampania Tzar: Ciężar Korony (misja II i III)

Kampania Tzar: Ciężar Korony
Solucja

Misja II

Fabuła

O świcie Sartor uwierzył Ghironowi. Z opowieści maga dowiedział się wszystkiego o wojnach, swoim ojcu – Królu Roanie i zaginionym Krysztale. Trudno mu było pogodzić się z tym, że ludzie, których kochał jak swoich rodziców, nie byli jego prawdziwymi ojcem i matką, oraz że los całego świata spoczywał w jego rękach. Za każdym zaś razem, gdy przypominał sobie, co ludzie Borgha wyrządzili jego wiosce, robiło mu się niedobrze. Czuł jednak, że nie ma odwrotu.

Opis przejścia

Sartor i Ghiron muszą dotrzeć do obozu Woolina. Aby tego dokonać, idziemy ścieżką na północ (po drodze zabijamy niedźwiedzia), następnie na zachód od wielkiego dołu – pozostałości po kampanii wojennej, wreszcie na południe.

Kiedy już wojska Woolina dołączą do naszej ekipy, ruszamy za byłym doradcą króla Roana i wraz z nim uderzamy na patrol Borgha. Pokonanie nieprzyjaciela nie powinno sprawić nam problemu. Bardzo ważne jest zabicie rycerza, bo jeśli nam ucieknie i doniesie o ataku, przegramy. To główny haczyk tej misji.

Misja III

kampania tzar (misja III)

Fabuła

Kilka tygodni minęło od udanego ataku na patrol Borgha. Nie wiadomo skąd Woolin wydobył starą zbroję Króla Roana, do której Sartor nie mógł się przyzwyczaić. Ghiron obmyślił plan i wciąż ponaglał ich do marszu. Podróżowali za dnia, a wieczorami Woolin i Ghiron opowiadali Sartorowi historię świata, cudownych miast i czasów, kiedy wojny były jedynie legendą. Czasami Woolin uczył Sartora władać mieczem i jeździć konno. Innymi czasy Ghiron uczył młodego herosa cierpliwości i ogłady. Pewnego dnia dotarli do małej wioski i po uśmiechu na twarzy Ghirona Sartor poznał, że dotarli na miejsce przeznaczenia.

Opis przejścia

Sartor przywdział już zbroję krzyżowca i na czele niewielkiego oddziału strzelców wraz z herosami planuje przejąć wozy podatkowe Borgha. Na początek ruszamy, aby porozmawiać ze starszym wioski. Ten poinformuje nas o duchach terroryzujących osadę. Ruszamy na cmentarz (południowy wschód za mostem) i wybijamy umarlaków. Następnie wracamy do wieśniaka.

Wraz z niewielką grupką żołnierzy z wioski musimy rozbić eskortę wozów podatkowych. Proponuję ukryć wojska w pobliżu tartaku i oczekiwać nadejścia konwoju. Później powinno pójść bez problemu z pomocą naszych przyjaciół.

Dodaj komentarz