Koncepty Mocy i Magii: Projekt #3: Call of War

W roku 2014 serwis Tajemnice Antagarichu zorganizował Konkurs Wiedzy o Mocy i Magii pod patronatem Ubisoftu, w którym to nagrody główne stanowiły nowe kopie gier Might and Magic X: Legacy. Jedno z zadań uczestników polegało na przedstawieniu projektu swojej propozycji dodatku do wybranego tytułu z uniwersum M&M lub Heroes. W tej miniserii przedstawimy niepublikowane dotąd nigdzie wcześniej najlepsze prace uczestników. Kolejność ich zamieszczenia nie jest ściśle powiązana z zajętymi miejscami (zadań było znacznie więcej), jednak naturalnie punkty za dodatek miały duży wpływ na ostateczny sukces. Pisownia oryginalna, oprócz drobnych korekt redakcyjnych, została zachowana. Przejdźmy dzisiaj do propozycji gracza Serafin0007.

Dodatek do Heroes 3 przyjąłby nazwę Call of War. Wprowadziłby nowe miasto smoków i ich przyjaciół (Dragocitta), kampanie dotyczące Rozliczenia i tego, co było po nim, nowe artefakty składane, dodatkowe ulepszenia stworzeń wraz z 8 lvl (jedyny bez ulepszeń, więc każde miasto miałoby po 22 jednostki), dowódców jak z WoGa, zmiany graficzne w miastach, Strażnicy Stolicy (tylko w oblężeniach miast z kapitolem), Zaklęcia Graala (rzucane podczas oblężenia miasta z sanktuarium graala), wykorzystanie kilku modów do WoGa, rozbudowa szkieletornii, nowi bohaterowie kampanijni.

Pełny dotychczasowy opis (jako mod do H3, prawdopodobnie do wersji VCMI) zamieszczony został w formie tabeli w formacie .xlxs, którą pobrać można poniżej:

Pobierz “Heroes 3 Call of War”

Ultimate-Heores3-Mod.xlsx – Pobrano 508 razy – 27,74 KB

 

 

Dodaj komentarz