THE KING OF FIGHTERS ‘98 ULTIMATE MATCH FINAL EDITION staje się jeszcze lepsze dzięki zimowej aktualizacji

SNK ogłasza nowe funkcje i publiczne testy beta

Osaka, 26 Listopada 2021 – Podczas IgroMir, największej imprezy gamingowej w Rosji, legendarny twórca bijatyk SNK ogłosił, że jedna z ich najpopularniejszych gier – THE KING OF FIGHTERS ‘98 – stanie się jeszcze lepsza. THE KING OF FIGHTERS ‘98 ULTIMATE MATCH FINAL EDITION dostanie tej zimy aktualizację dodającą wyczekiwane przez graczy funkcje sieciowe. Zainteresowani gracze będą mogli sprawdzić nową aktualizację w publicznym teście beta (CBT) od 30 listopada do 4 grudnia.

Zwiastun zaprezentowany na IgroMir

Jednym z najważniejszych aspektów walk online we współczesnych bijatykach jest rollback netcode, dzięki któremu mecze sieciowe są bardziej precyzyjne i pozbawione opóźnień. Oryginalny, oparty na opóźnieniu, kod sieciowy THE KING OF FIGHTERS ‘98 ULTIMATE MATCH FINAL EDITION zostanie zastąpiony nowocześniejszym I uznanym przez fanów rollback netcode stworzonym przez Code Mystics.

THE KING OF FIGHTERS ‘98 ULTIMATE MATCH FINAL EDITION również otrzymuje internetowe lobby, oferujące więcej niż tylko mecze 1 na 1. Gracze mogą tworzyć lub dołączać do dużych pokoi z wieloma graczami, aby wziąć udział w epickich bitwach online. A jeśli chcą po prostu obserwować i uczyć się lub kibicować swoim znajomym, mogą dołączyć do rozgrywki online w trybie widza.

Zanim aktualizacja trafi do gry tej zimy, odbędzie się publiczny beta test, dzięki któremu SNK będzie mogło zebrać opinie graczy na temat zmian przez nią wprowadzonych. Od 30 listopada, godz. 2:00 CET do 4 grudnia, 2:00 CET, gracze będą mogli sprawdzić internetowe lobby i funkcje widza.

THE KING OF FIGHTERS ‘98 ULTIMATE MATCH FINAL EDITION dostępne jest na Steam.

Dodaj komentarz