Heroes of Might and Magic III
Cień Śmierci
Kampania Bunt Nekromanty
Wprowadzenie
Kolejna kampania, którą chciałbym zaprezentować, to Bunt Nekromanty. O ile Narodziny Barbarzyńcy przeszedłem w niecały dzień kalendarzowy niczym Wyzwanie Archona, o tyle przy Buncie Nekromanty już troszeczkę siedziałem. Nie mniej mając zbroję przeklętego, a przede wszystkim płaszcz nieumarłego króla z czasem stajemy się OP nie mniej niż w przypadku kampanii Yoga. Zresztą… po Tnij i Siecz wszystkie kampanie wydają się jakieś proste.
Kampania skupia się na podróży, a w zasadzie ucieczce Sandro do Deyji. Po drodze pokonuje on licznych przeciwników, którzy chcą go powstrzymać, między innymi byłego nauczyciela Ethrica, znajomego z czasów akademickich Jeddite, krasnoludzkich władców, a nawet nieumarłych lorda Alarice’a. W drodze knuje on ponadto intrygę, celem której jest umieszczenie Fineasa Vilmara na tronie Deyji i za jego pośrednictwem zdobycie przez Sandro władzy w oligarchicznej monarchii nekromantów jako szarej eminencji.
Solucja
[su_posts posts_per_page=”20″ taxonomy=”post_tag” tax_term=”104″ tax_operator=”0″ order=”asc”][su_posts posts_per_page=”20″ taxonomy=”post_tag” tax_term=”542″][/su_posts]