Jednostki azjatyckie

Ikona A O HP Cechy, Umiejętności Cena
Wieśniak
Wieśniak 5 0 50 Potrafi stawiać, przejmować, naprawiać budynki, zbierać i wydobywać surowce. Walczy wręcz. 50 pożywienia
Ronin
Ronin 7 0 50 Walczy wręcz. 40 pożywienia
Łucznik
Łucznik 5 0 50 Atakuje na odległość (zasięg strzału – 6 pól). 40 pożywienia, 20 drewna
Samuraj
Samuraj 10 4 120 Walczy wręcz. 90 pożywienia, 40 złota
Łucznik konny
Łucznik konny 7 0 75 Konnica, atakuje na odległość (zasięg strzału – 7 pól) 120 pożywienia, 40 złota
Samuraj konny
Samuraj konny 14 4 160 Konnica, walczy wręcz. 100 pożywienia, 60 złota
Rydwan
Rydwan 3 5 180 Konnica, walczy wręcz. 150 pożywienia, 150 drewna
Kapłan
Kapłan 18 20 60 Leczy, naucza (zasięg – 18 pól) 150 złota
Ninja
Ninja 12 5 90 Potrafi się kamuflować i mordować wroga. Walczy wręcz. 90 złota
Mag
Mag 5 0 60 Atakuje na odległość (zasięg – 10 pól), rzuca czary (ognisty pocisk, petryfikacja, przyzwanie smoka, szał bitewny) 150 złota
Mnich
Mnich 6 6 120 Walczy wręcz. 250 pożywienia


Tzar - EuropejczycyTzar - AzjaciTzar - budynki wspólneTzar - Potwory