Jednostki europejskie

Ikona A O HP Cechy, Umiejętności Cena
Wieśniak
Wieśniak 5 0 50 Potrafi stawiać, przejmować, naprawiać budynki, zbierać i wydobywać surowce, przekupywać jednostki wroga. Walczy wręcz. 50 pożywienia
Piechur
Piechur 6 3 65 Walczy wręcz. Premia przeciw pikinierom. 50 pożywienia
Łucznik
Łucznik 5 0 50 Atakuje na odległość (zasięg strzału – 6 pól). 40 pożywienia, 20 drewna
Wekiernik
Wekiernik 8 0 120 Walczy wręcz. 120 pożywienia
Pikinier
Pikinier 8 4 75 Walczy wręcz. Premia przeciw konnicy. 90 pożywienia, 40 złota
Strzelec
Strzelec 5 2 50 Atakuje na odległość (zasięg strzału – 16 pól). 90 pożywienia, 70 złota
Rycerz
Rycerz 12 6 120 Konnica, walczy wręcz. 120 pożywienia, 90 złota
krzyżowiec
Krzyżowiec 14 8 180 Konnica, walczy wręcz. Powstaje poprzez zwołanie krucjaty. wyprawa krzyżowa
1000 złota, 2000 pożywienia
(16 za pierwszym zwołaniem, o 1 więcej za każdym kolejnym)
Kapłan
Kapłan 18 20 60 Leczy, błogosławi (zasięg – 18 pól) 150 złota
Szpieg
Szpieg 20 0 50 Potrafi podszywać się pod jednostkę wroga. Walczy wręcz. 150 złota
Mag
Mag 5 0 60 Atakuje na odległość (zasięg – 10 pól), rzuca czary (błyskawica, zamrożenie, przyzwanie nietoperza, przyzwanie golema, niewidzialność) 150 złota
Karawana
Karawana 0 0 350 Handluje. 150 złota

Tzar - ArabowieTzar - AzjaciTzar - budynki wspólneTzar - Potwory