Jednostki arabskie

IkonaAOHPCechy, UmiejętnościCena
Wieśniak
Wieśniak5050Potrafi stawiać, przejmować, naprawiać budynki, zbierać i wydobywać surowce, może przekształcić się w wojownika dżihadu. Walczy wręcz.50 pożywienia
Piechur
Piechur6150Walczy wręcz. Premia przeciw pikinierom.50 pożywienia
Łucznik
Łucznik5050Atakuje na odległość (zasięg strzału – 6 pól).40 pożywienia, 20 drewna
Pikinier
Pikinier6275Walczy wręcz. Premia przeciw konnicy60 pożywienia, 50 złota
Satrapa
Satrapa8075Walczy wręcz.120 pożywienia
Ciężka konnica
Ciężka Konnica10290Konnica, walczy wręcz.100 pożywienia, 60 złota
Łucznik konny
Łucznik konny6275Konnica, atakuje na odległość (zasięg strzału – 7 pól).100 pożywienia, 50 złota
Wojownik dżihadu
Wojownik dżihadu10275Walczy wręcz.100 pożywienia
Kapłan
Kapłan182060Leczy, błogosławi (zasięg – 18 pól)150 złota
Szpieg
Szpieg20050Potrafi podszywać się pod jednostkę wroga. Walczy wręcz.150 złota
Mag
Mag5060Atakuje na odległość (zasięg – 10 pól), rzuca czary (magiczna wizja, deszcz ognia, przyzwanie dżina, przyzwanie latającego dywanu, wskrzeszenie)150 złota
Janczar
Janczar184130Konnica, walczy wręcz.120 pożywienia, 80 złota
Handlarz
Handlarz00350Handluje.150 złota

Tzar - EuropejczycyTzar - AzjaciTzar - budynki wspólneTzar - Potwory