Jednostki arabskie

Ikona A O HP Cechy, Umiejętności Cena
Wieśniak
Wieśniak 5 0 50 Potrafi stawiać, przejmować, naprawiać budynki, zbierać i wydobywać surowce, może przekształcić się w wojownika dżihadu. Walczy wręcz. 50 pożywienia
Piechur
Piechur 6 1 50 Walczy wręcz. Premia przeciw pikinierom. 50 pożywienia
Łucznik
Łucznik 5 0 50 Atakuje na odległość (zasięg strzału – 6 pól). 40 pożywienia, 20 drewna
Pikinier
Pikinier 6 2 75 Walczy wręcz. Premia przeciw konnicy 60 pożywienia, 50 złota
Satrapa
Satrapa 8 0 75 Walczy wręcz. 120 pożywienia
Ciężka konnica
Ciężka Konnica 10 2 90 Konnica, walczy wręcz. 100 pożywienia, 60 złota
Łucznik konny
Łucznik konny 6 2 75 Konnica, atakuje na odległość (zasięg strzału – 7 pól). 100 pożywienia, 50 złota
Wojownik dżihadu
Wojownik dżihadu 10 2 75 Walczy wręcz. 100 pożywienia
Kapłan
Kapłan 18 20 60 Leczy, błogosławi (zasięg – 18 pól) 150 złota
Szpieg
Szpieg 20 0 50 Potrafi podszywać się pod jednostkę wroga. Walczy wręcz. 150 złota
Mag
Mag 5 0 60 Atakuje na odległość (zasięg – 10 pól), rzuca czary (magiczna wizja, deszcz ognia, przyzwanie dżina, przyzwanie latającego dywanu, wskrzeszenie) 150 złota
Janczar
Janczar 18 4 130 Konnica, walczy wręcz. 120 pożywienia, 80 złota
Handlarz
Handlarz 0 0 350 Handluje. 150 złota

Tzar - EuropejczycyTzar - AzjaciTzar - budynki wspólneTzar - Potwory