the lord of the rings gollum

Uznane niemieckie studio zyskuje światowe prawa licencyjne do Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena

Hamburg/Berkeley, 26 marca 2019 – Daedalic Entertainment ogłasza współpracę z Middle-earth Enterprises, oddziałem The Saul Zaentz Company, dzięki której niemieckie studio wyprodukuje i wyda The Lord of the Rings – Gollum. Premiera tej nowej gry przygodowej akcji nagradzanego zespołu producentów z Daedalic Entertainment zaplanowana jest na 2021. Tytuł ukaże się na PC oraz wszystkich ważnych konsolach.

The Lord of the Rings – Gollum jest pierwszą grą wideo, powstającą ze współpracy między Daedalic Entertainment i Middle-earth Enterprises. Umowa licencyjna pozwala na dalszą kooperację w przyszłości.

Tytuł pozostanie wierny wizji przedstawionej we Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena, odkrywając nowe wydarzenia i szczegóły związane z podróżą Golluma. The Lord of the Rings – Gollum powstaje na bazie silnika Unreal Engine. Daedalic Entertainment planuje lokalizację gry w wielu językach, aby jak najwięcej graczy mogło wyruszyć w podróż po świecie Władcy Pierścieni.

– Jest nam niezmiernie miło ogłosić naszą współpracę z wielokrotnie nagradzanym studiem Daedalic Entertainment, z którym stworzymy innowacyjną grę przeznaczoną dla najbardziej wymagających fanów. Tytuł będzie koncentrował się na historii Władcy Pierścieni i, podobnie jak w przypadku innych gier studia, skupionych na bohaterach i opowieściach okraszonych bogatą i sugestywną grafiką, Daedalic podejmuje się tworzenia gier dla czytelników, którzy zostają graczami – mówi Fredrica Drotos, Brand Officer w Middle-earth Enterprises i dodaje: – Niecierpliwie będziemy oczekiwać premiery tej narracyjnej, przygodowej gry od Daedalic Entertainment, która wpisuje się w złożony, głęboko zniuansowany świat Śródziemia autorstwa J.R.R. Tolkiena.

– Władca Pierścieni to jedna z najbardziej epickich i znanych historii wszechczasów, a praca nad naszym własnym wkładem w ten wszechświat to dla nas zaszczyt – komentuje Carsten Fichtelmann, dyrektor generalny i współzałożyciel Daedalic. – W Gollum gracze wcielą się w jedną z najbardziej znanych postaci w Śródziemiu. Opowiadamy historię Golluma z wcześniej niespotykanej w żadnym innym medium perspektywy, jednocześnie pozostając wiernymi legendarnym powieściom J.R.R. Tolkiena.

W czasach, gdy branża gier przechodzi zmiany strukturalne, a nowe modele biznesowe ewoluują, z radością realizujemy nową, ogromną produkcję opartą na historii, która pozostaje aktualna i kulturowo istotna od ponad 60 lat. Inne obecnie planowane produkcje medialne oparte na twórczości J.R.R. Tolkiena są tego świadectwem – dodaje Fichtelmann.

Najnowsze informacje o postępach w produkcji The Lord of the Rings – Gollum można znaleźć na stronie www.daedalic.com i profilach studia na FacebookuInstagramieTwitchu Twitterze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *