Gramy! Heroes 3 – Kampania Nieświęte Przymierze (9/12)

Kampania Nieświęte Przymierze
Misja 9 – Próby poszukiwań (Gem i Gelu)

Prolog

Znam dobrze ten rejon. Lordowie, którzy go kontrolują, są lojalni wobec Erathii, ale tylko wówczas, gdy jest im to na rękę. Musimy być ostrożni, gdyż są to groźni przeciwnicy i dobrze umocnieni. Lecz jeśli mamy odnaleźć części Anielskiego Sojuszu, być może będziemy zmuszeni „nakłonić” ich do pomocy.

Specyfikacja

  • Poziom trudności (sugerowany): 160% (królowa);
  • Rozmiar: M;
  • Maksymalny poziom bohaterów: 37;
  • Warunki wygranej: zdobycie artefaktów – Sandałów Świętego, Hełmu Boskiej Mocy i Naszyjnika Boskiej Mocy;
  • Warunki przegranej: utrata bohatera (Gem lub Gelu);
  • Premie początkowe: (a) 6 rozbójników, (b) Luneta lub (c) Buty Przyspieszenia.

Kampania Nieświęte Przymierze Misja 9

Premia

Nasi herosi mają za zadanie odszukanie trzech artefaktów wchodzących w skład miecza anielskiego sojuszu: sandałów świętego, hełmu boskich mocy oraz naszyjnika boskich mocy. Jako premię początkową sugerowałbym wybrać buty szybkości, nauczony doświadczeniem poprzednich misji i kampanii, że punktów ruchu nigdy za mało.

Początek rozgrywki

Nasza sytuacja startowa jest bardzo komfortowa. Dysponujemy aż czterema bastionami i dość obszerną strefą obfitą w surowce, kopalnie i siedliska. Od przeciwników odgradzają nas trzy bramy.
W ciągu trzech pierwszych tygodni przejmujemy strefę startową, a następnie ruszamy na przeciwnika. Proponuję utworzyć dwa fronty – pierwszy od centralnej bramy, drugi od bramy wschodniej i stopniowo zajmować poszczególne zamki wroga. Jasnoniebieski ma jeszcze jedno miast na brzegu zachodnim oprócz wschodnich włości.

Ku zwycięstwu

Po wyeliminowaniu wroga bądź w trakcie tych czynności zbieramy poszukiwane artefakty, rozlokowane u dołu mapy za strażnicami, które otworzyć mogą albo Gem, albo Gelu. Ogólnie misja nie należy do najtrudniejszych.

Dodaj komentarz