Przygoda wspinaczkowa typu roguelike Insurmountable zdobywa nowe szczyty w wersji 2.0

Wydawca Daedalic Entertainment wspiera studio deweloperskie ByteRockers’ Games

Hamburg, Niemcy, 10 marca 2022 r – Deweloper, ByteRockers’ Games, wraz z nowym wydawcą, Daedalic Entertainment, mają przyjemność ogłosić, że przygodowa gra typu roguelike, Insurmountable, otrzyma dużą aktualizację do wersji 2.0, która ukaże się 14 kwietnia. W Insurmountable gracze starają się pokonywać ogromne góry, a w ich podroży zawsze towarzyszy im widmo permadeath. W wersji 2.0 stawka jest jeszcze wyższa. Patch 2.0 dodaje zupełnie nową metagrę z misjami pobocznymi i nowymi umiejętnościami, a także zupełnie nową historię, którą gracze będą musieli pokonać.

W Insurmountable gracze wybierają jednego z trzech wspinaczy, z których każdy ma inne pochodzenie. Podczas wspinaczki gracze muszą dbać o to, by ich bohaterowie nie znaleźli się w krytycznym położeniu. Zadanie to jest utrudnione przez dynamiczny system pogodowy, cykle dnia i nocy oraz mnóstwo losowo generowanych wydarzeń. Każda decyzja ma znaczenie dla dalszej przygody.

Nowa “metagra”

Przed wersją 2.0 pojedynczy bieg polegał na tym, że gracze kolejno wspinali się na trzy góry z rzędu, a przejście między nimi było płynne – gracze zawsze zachowywali przedmioty i ulepszenia. Po zdobyciu wszystkich trzech gór gra dobiegała końca.

W aktualizacji 2.0 gracze mogą teraz ukończyć trzy góry jako „misje główne” oraz od 10 do 12 „misji pobocznych”, wracając do bazy po każdej z nich – bez przedmiotów i poziomów charakterystycznych dla danej misji. Każda misja wiąże się z nagrodami, które wzmacniają wspinacza na cały bieg. Baza nie tylko pozwala graczom na stałe ulepszenia, wybór następnej misji i odpowiednie przygotowanie się, ale także oferuje dialogi, które prowadzą narrację opowieści. Ponieważ misje poboczne muszą zostać ukończone, aby stać się wystarczająco silnym, aby podjąć się misji głównych, długość gry również została zwiększona.

Kluczowe cechy aktualizacji 2.0:

  • Na graczy czeka zupełnie nowa historia. Oddzielne historie odeszły w niepamięć. Teraz trójka bohaterów znalazła się w pętli czasowej, spowodowanej przez stację badawczą, która jest teraz ich bazą. Muszą się uwolnić i dowiedzieć się więcej o tajemnicach, które kryją się w górach.
  • Baza w górach – Baza to prawie całkowicie opuszczona placówka badawcza ukryta w górach. Tutaj gracze mogą wybrać swoją następną misję, ulepszyć zestaw i umiejętności oraz zdecydować, jakie przedmioty zabrać ze sobą.
  • Mapa alpinistyczna – znajduje się w obozie bazowym i wskazuje, które misje są dostępne, które zostały ukończone, a które nie zostały jeszcze odblokowane.
  • Przygotuj się odpowiednio – Ulepszenia i przygotowanie do misji obejmuje zbieranie wiedzy z różnych dziedzin, takich jak przedmioty, postacie, teren i środowisko. Ilość zdobytej wiedzy zależy od misji. Wiedza jest niezbędna do zdobywania poziomów w poszczególnych obszarach (przedmioty, drzewka umiejętności postaci, ulepszenia drużyny).
  • Mapy generowane proceduralnie stanowią ważną część aktualizacji 2.0, ponieważ misje poboczne będą w dużej mierze opierać się na tej funkcji, umożliwiając graczom wspinanie się na różnorodne zbocza.
  • Nowa funkcja: śledzenie to nowy cel, który gracze muszą znaleźć i osiągnąć, aby ukończyć misję.
  • Nowy i ulepszony samouczek będzie oparty na kontekście i będzie oferował nowym graczom informacje zależne od ich postępów.
  • Całkowicie przebudowano balans i umiejętności w grze.

Insurmountable jest obecnie dostępne na Steamie, a aktualizacja 2.0 zostanie udostępniona 14 kwietnia. W tym samym czasie gra będzie również dostępna na GOG i Epic Game Store.

Dodaj komentarz