Szczegóły dotyczące dni branżowych i dni otwartych
E3 2023 otwiera dziś rejestrację dla przepustek branżowych na powrót kultowego wydarzenia związanego z grami. E3 powraca do swojego wieloletniego domu w Los Angeles Convention Center (LACC) w zmienionym formacie od wtorku, 13 czerwca, do piątku, 16 czerwca, a E3 Digital Week rozpocznie się w niedzielę, 11 czerwca 2023 roku.
Aktywni zawodowo członkowie branży gier mogą ubiegać się o przepustki branżowe. Obecni członkowie IGDA mogą przyspieszyć składanie wniosków, podając w zgłoszeniu informacje o swoim koncie. Aktywni przedstawiciele prasy i twórcy treści mogą ubiegać się o bezpłatne przepustki dla mediów i twórców treści. Ponad 1350 członków mediów i twórców treści z całego świata złożyło już wnioski o dostęp do wydarzenia.
Firma ReedPop, zaangażowana w zapewnienie wszystkim uczestnikom targów lepszych wrażeń, wprowadza na E3 osobne dni dla branży i graczy oraz odpowiadające im hale wystawowe. E3 Industry Days odbędzie się od wtorku, 13 czerwca, do czwartku, 15 czerwca, zarezerwowane wyłącznie dla zarejestrowanych współpracowników z branży gier wideo, prasy i twórców treści, którzy będą mieli dostęp do hali zachodniej i południowej. Dni graczy E3 odbędą się w czwartek, 15 czerwca i piątek, 16 czerwca, wyłącznie w hali południowej, z dostępem dla publiczności, przedstawicieli branży i mediów.
West Hall, zarezerwowany wyłącznie dla Industry Days, został stworzony w oparciu o opinie twórców gier i zadebiutuje w nim szereg funkcji, które wyeliminują uciążliwą konieczność szukania przestrzeni do spotkań poza halami wystawowymi. Obejmuje ona wybraną liczbę sal konferencyjnych, które można zarezerwować na miejscu, a także bar z pełną obsługą znajdujący się w samym sercu targów.
Aby zwiększyć możliwości nawiązywania kontaktów, GamesIndustry.biz będzie gospodarzem ekskluzywnych wydarzeń „Meet the Investors” i „Meet the Brands”, które mają na celu połączenie deweloperów i wydawców z firmami handlowymi, inwestorami i nie tylko..
3 2023 Digital Week rozpoczyna się w niedzielę, 11 czerwca i będzie obejmować wiele z najbardziej popularnych pokazów online, w tym PC Gaming Show, Future Games Show, Guerilla Collective i Black Voices in Gaming. Organizator targów ReedPop, siła napędowa stojąca za jednymi z największych na świecie wydarzeń dla fanów gier i fanów, takimi jak PAX, EGX i Star Wars Celebration, ogłosi harmonogram konferencji prasowych wydawców i niezależnych w nadchodzących tygodniach.
ReedPop z dumą ogłasza również Paragon jako oficjalnego partnera streamingowego E3 2023, który zapewnił ponad 50 milionów wyświetleń dla strumienia E3 2021. Dodatkowo, platforma MeetToMatch będzie największym partnerem i sponsorem E3, wnosząc swoje doświadczenie w łączeniu profesjonalistów i ułatwianiu planowania spotkań i planów dla wszystkich uczestników branży.
„Wiemy, że trzeba było długo czekać i z dumą dzielimy się kolejnymi szczegółami na temat zawartości nadchodzącej na E3, a wiele jeszcze przed nami” – powiedział ReedPop VP of Gaming Kyle Marsden-Kish. „ReedPop jest podekscytowany przywróceniem zremasterowanego E3 jako kulturalnego kamienia milowego dla branży gier i jej fanów„.
Firmy AAA, a także ulubieńcy indie, w tym firmy technologiczne i sprzętowe już zobowiązały się do powrotu do LA Convention Center. Pełny spis wystawców zostanie ogłoszony w okresie poprzedzającym targi, dając firmom uczestniczącym w imprezie możliwość wcześniejszego ogłoszenia swoich własnych, indywidualnych zapowiedzi.
Aby być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami z E3, w tym z ujawnianiem kolejnych informacji na temat Gamer Days jeszcze w tym miesiącu należy śledzić kanały Twitter, Facebook, oraz Instagram.
Zapytania biznesowe prosimy kierować na adres e3@reedpop.com. Zapytania dla mediów prosimy kierować na adres e3@marchsreiter.com.