Studio Baby Bison Games ujawnia plany premiery latem 2019 i zaprasza do obserwowania gry na Steamie!
Survive the Blackout, gra małego, niezależnego studia Baby Bison Games z Warszawy zaprezentowała dziś swój pierwszy zwiastun oraz stronę w sklepie Steam. Produkcja opowiada o podróży grupki ocalonych, poprzez świat, w którym tajemniczy, globalny brak energii elektrycznej doprowadził ludzką cywilizację do nagłego upadku.
Twórcy określają produkcję mianem gry narracyjnej z elementami zarządzania drużyną i zasobami. Tytuł postawi przed graczem szereg trudnych wyborów, każąc podejmować ryzyko, wystawiając na próbę moralność i człowieczeństwo, stawiając pytanie „co jesteśmy w stanie poświęcić w imię przetrwania”. Decyzje podejmowane przez gracza wpływają na rozwój wydarzeń, dzięki czemu każda rozgrywka pozwoli przeżyć całą historię inaczej. Twórcy podkreślają jednak, że nawet jednorazowe rozegranie przygody ma dostarczyć kompletnego, wielogodzinnego doświadczenia pełnego emocji i satysfakcji.
„Chcemy, by nasza post-apokalipsa miała w sobie jak najmniej z fantastyki. Budujemy obraz świata w gruzach oraz upadku społeczeństwa, ale taki prawdopodobny, niepokojąco bliski rzeczywistości, której doświadczamy na co dzień. Koniec cywilizacji jaką znamy, koniec umowy społecznej, to wydarzenie, które pokaże na co stać ludzi walczących o przetrwanie – w tym dobrym i w tym najgorszym sensie. Taką właśnie historię chcemy pozwolić przeżyć graczom” – mówi Joanna Kadyszewska, współzałożycielka studia, graficzka i główna projektantka Survive the Blackout.
Premiera PC gry planowana jest na lato bieżącego roku, ale twórcy gorąco zachęcają by już dziś dodać ją do listy życzeń na Steamie, okazując w ten sposób wsparcie dla niezależnej produkcji.
Baby Bison Games to małe, radykalnie niezależne studio z Warszawy. Jesteśmy pięcioosobowym zespołem zakochanym w dobrych historiach i prostej stylistyce. Chcemy pracować wyłącznie na własnych warunkach, bez ingerencji ze strony wydawców i biznesu. Wierzymy, że na świecie zawsze będzie miejsce na starą szkołę tworzenia gier. Czy kogoś w ogóle słuchamy? Tak! Graczy, z którymi jesteśmy w kontakcie na Discordzie!