Wkrótce gracze powalczą o przetrwanie w nowym surivalu sci-fi CryoFall

Daedalic Entertainment przejmuje prawa do wydania RPG od AtomicTorch Studio, która pojawi się 3 kwietnia we wczesnym dostępie na Steamie

Hamburg, Niemcy – 13 marca 2019 – Daedalic Entertainment ogłasza, że zostanie wydawcą CryoFall – survivalowego tytułu RPG z trybem dla wielu graczy, autorstwa studia AtomicTorch.

CryoFall to zainspirowana tematyką sci-fi gra wieloosobowa, w której zadaniem graczy będzie przetrwanie w otwartym świecie nieznanej, dzikiej planety. Gra trafi na komputery osobiste z systemem Windows 3 kwietnia 2019 roku za pośrednictwem Steam Early Access.

Nowy zwiastun CryoFall można znaleźć poniżej.

Gracze wcielą się w rolę ocalałych z katastrofy statku kosmicznego rozbitków. Wraz z napotkanymi po drodze towarzyszami niedoli, usiłują oni dowiedzieć się więcej o tajemniczej historii planety oraz stawiają czoła niebezpieczeństwom.

Serwery gry obsłużą do 200 graczy jednocześnie, zapewniając warunki do każdorazowo niepowtarzalnej, pełnej niespodzianek rozgrywki.

– Pragnęliśmy stworzyć grę, w której gracz nie rywalizuje jedynie o rzeczy trywialne, jak zasoby. CryoFall oferuje coś więcej: skomplikowane funkcje, fokus na ekonomię, rolnictwo, eksplorację świata, frapujące środowisko i wiele więcej. Gracze mają niemal wolną rękę, jeśli chodzi o interakcje między sobą. Zasadniczo w CryoFall nie chodzi o walkę, a o zbudowanie całkiem nowego świata. – mówi Valentin Gukov, projektant gry.

Gracze mogą wspólnie tworzyć własne miasta, rozwijać gospodarkę i przemysł, lub plądrować to, co udało się zebrać innym ocalałym.

– Od samego początku byliśmy pod wrażeniem CryoFall – dodaje Jonas Hüseges, producent w Daedalic. – Balans między współpracą, a konkurencją z innymi ocalałymi, w toku odkrywania tajemniczego świata gry, tworzy wyjątkową propozycję rozgrywki, którą gracze pokochają.

Główne cechy CryoFall:

• Kompleksowy system craftingu jak i rozwoju przemysłu, w tym rafinacji ropy naftowej i ekstrakcji litu.

• Różne etapy rozwoju technologicznego (etap początkowy, przemysłowy, nowoczesności, postnowoczesności, science-fiction).

• Rolnictwo ze złożoną symulacją wzrostu roślin, nawożenia oraz różnymi opcjami gotowania.

• Szeroki zakres interakcji i ról oferujących specjalizację.

• System gospodarczy obejmujący bicie monet, złożone transakcje i automaty sprzedażowe zarządzane przez graczy.

• Starannie zaprojektowane mapy i lokalizacje (łącznie z edytorem map).

• Elementy fabuły odkrywane podczas eksploracji.

• Różne środowiska gry z kilkoma biomami (umiarkowany, pustynny, tropikalny, borealny, nieużytki itp.).

• Autorski silnik Renkei Engine™, umożliwiający zmagania setkom graczy na tym samym serwerze.

• Złożona symulacja postaci, dysponujących kilkudziesięcioma stanami (np.: krwawienie, zatrucie, promieniowanie itp.),

• Rozbudowane możliwości modowania, w tym edycji kodu w czasie rzeczywistym.

Dodaj komentarz