heroes 3 cytadela

Heroes 3 Bohaterowie
Cytadela

Bohaterowie Mocy – Władcy bestii

0411

 

Alkin

AlkinBiografia: Król Tralossk nigdy nie darzył go sympatią i prawdę mówiąc uczynił z niego przywódcę w nadziei, że polegnie on na polu bitwy. Tak się jednak nie stało, a kariera Alkina nabierała coraz szybszego tempa.
Specjalność:

Gorgony

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Skut. ataku
(podstawowa)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Broghild

BroghildBiografia: Jego dziadek jako pierwszy poskromił Dziką Wiwernę, aby używać jej do lotów zwiadowczych nad tataliańskimi nizinami. Sekret panowania nad tymi stworzeniami jest przekazywany z ojca na syna, więc trafił również do Broghilda.
Specjalność:

Wiwerny

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Odkrywanie
(podstawowe)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Bron

BronBiografia: Chociaż jest tylko człowiekiem, posiada niesamowitą odporność na zabójczy wzrok bazyliszka. Pozwoliło mu to dowiedzieć się o nim znacznie więcej, niż komukolwiek innemu.
Specjalność:

Bazyliszki

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Odporność
(podstawowa)
Armia:10-20 gnolli, 2-4 ważek, 4-7 bazyliszków

Drakon

DrakonBiografia: Miał opinię najlepszego wojownika w wiosce, później całej okolicy, zanim wybrał służbę królowi Tralossk. Jego charyzmatyczna postawa sprawiała, że żołnierze chętnie przechodzili pod jego komendę.
Specjalność:

Gnolle

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Dowodzenie
(podstawowe)
Armia:3 oddziały po 10-20 gnolli

Gerwulf

GerwulfBiografia: Sprowadził pierwszą balistę do Tatalii, po tym jak zdobył ją podczas oblężenia barbarzyńskiej fortecy na granicy Krewlod. Został największym ekspertem Tatalii w jej stosowaniu na całym północnym zachodzie.
Specjalność:

Balista

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Artyleria
(podstawowa)
Armia:balista, 10-20 gnolli, 2-4 ważek

Korbac

KorbacBiografia: Stał się znany mieszkańcom Erathii jako “bohater, który uratował ucznia Xantora”. Udowodnił on też swoją odwagę w wielu sytuacjach podczas służby w Tatalii.
Specjalność:

Ważki

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Znajdowanie drogi
(podstawowe)
Armia:10-20 gnolli, 2 oddziały po 2-4 ważek

Tazar

TazarBiografia: Podczas sześciomiesięcznej granicznej wojny z Krewlod, niewielka grupa dowodzona przez Tazara, zdołała utrzymać tataliański posterunek, powstrzymując prawie pięciokrotnie silniejsze wojska z Krewlod przez osiem dni, aż do czasów przybycia posiłków.
Specjalność:

Płatnerstwo

Umiejętności:

Płatnerstwo
(zaawansowane)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Wystan

WystanBiografia: Ożeniony z najstarszą córką króla Tralosska, jest dziedzicem tronu Tatalii. Będzie służył i uczył się od króla, aż do nadejścia właściwego momentu, kiedy będzie próbował zabić swojego mentora i przejąć tron.
Specjalność:

Jaszczuroludzie

Umiejętności:

Płatnerstwo
(podstawowe)
Łucznictwo
(podstawowe)
Armia:3 oddziały po 4-7 jaszczuroludzi

Bohaterowie Magii – Wiedźmy

0122

 

Andra

AndraBiografiaZanim król Tralossk awansował ją, zwykłego człowieka na jednego z dowódców swojej armii, poddał ją serii prób, które miały sprawdzić jej wiedzę. Ponieważ w czasie testów nie padła ani jedna błędna odpowiedź, król nie miał innego wyboru jak ją zaakceptować.
Specjalność:

Inteligencja

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Inteligencja
(podstawowa)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Merist

MeristBiografiaPodobno była uzdrowicielką w swojej mieścinie, ale kiedy odkryto, że jej magiczna moc jest dużo silniejsza, niż wymaga tego stanowisko miejscowego uzdrowiciela, szybko wcielono ją do armii.
Specjalność:

Kamienna skóra

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Nauka
(podstawowa)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Mirlanda

MirlandaBiografiaW przeszłości igrała z czarną magią, zanim zrozumiała, że taka droga z reguły prowadzi do samodestrukcji. Nauczyła się stąpać po wąskiej ścieżce między dobrem i złem zawsze uważając, aby żadna z tych sił nie stała się potężniejsza od drugiej.
Specjalność:

Osłabienie

Umiejętności:

Mądrość
(zaawansowana)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Rosic

RosicBiografia: Kiedy była dzieckiem, dostała tak strasznej gorączki, że nikt ze starszyzny w wiosce nie spodziewał się jej uzdrowienia. Ale przeżyła i teraz twierdzi, że ta gorączka jest źródłem jej obecnych, magicznych mocy.
Specjalność:

Mistycyzm

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Mistycyzm
(podstawowy)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Styg

StygBiografia: Kiedy stało się jasne, że nigdy nie zasiądzie na tronie, jedenasta córka Tralosska, króla Tatalii, zajęła się czarami.
Specjalność:

Talent magiczny

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Talent magiczny
(podstawowy)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Tiva

TivaBiografia: Osiągnęła pozycję bohatera wyzywając tych, którzy stali w hierarchii wyżej od niej, w pojedynku szybkości nauki. Oczywiście zawsze udowadniała, że jest szybszym studentem, niż jej przeciwnicy. Ma na swoim koncie wiele sukcesów.
Specjalność:

Sokoli wzrok

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Sokoli wzrok
(podstawowy)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Verdish

VerdishBiografiaO mały włos nie zginęła podczas najazdu Władców Podziemi na ojczyznę. Na szczęście jest mistrzynią sztuki leczenia i była w stanie wyleczyć śmiertelne rany zadane jej podczas walki.
Specjalność:

Pierwsza pomoc

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Pierwsza pomoc
(podstawowa)
Armia:namiot medyka, 10-20 gnolli, 2-4 ważek

Voy

VoyBiografiaJest “wiedźmą wiatru”, często zatrudnianą przez kapitanów morskich statków do pomocy w nawigacji i zapewnieniu ich jednostkom sprzyjających wiatrów. Woli słony, świeży powiew wiatru nad oceanem od zaduchu bagien, na których się wychowała.
Specjalność:

Nawigacja

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Nawigacja
(podstawowa)
Armia:10-20 gnolli, 4-7 jaszczuroludzi, 2-4 ważek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *