Heroes 3 Bohaterowie
Przystań
Bohaterowie Mocy – Kapitanowie
3 | 0 | 2 | 1 |
Corkes |
|||
Biografia: Mało kto chce się dostać na listę osobistych wrogów Corkesa. Ten porywczy pirat jest jednym z najbardziej okrutnych i doświadczonych wilków morskich. Wielu kupców już wie, że jeśli Corkes postanowił obrabować jakiś statek, to lepiej jest dobrowolnie oddać towar niż rozpoczynać samobójczą walkę. Łatwo go rozpoznać po opasce, której nigdy nie zdejmuje z oka. | |||
Specjalność:
Atak |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Jeremy |
|||
Biografia: Brat legendarnego Bidleya nie jest już tak solidny i rzetelny jak on. Jeremy woli zabawy, trunki i śliczne niewiasty. Ma on jednak jeszcze jedną słabość – uwielbia oręż i kolekcjonuje najnowsze osiągnięcia zbrojeniowe. Huk strzału brzmi dla Jeremy’ego piękniej niż jakakolwiek muzyka. Krążą plotki, iż jest w stanie trafić z armaty filiżankę z odległości stu jardów. | |||
Specjalność:
Armata |
Umiejętności:
|
||
Armia: | armata, 15-25 nereid, 4-7 piratów | ||
Illor |
|||
Biografia: Illor opuścił AvLee, gdy krewni nie mogli już dłużej znieść jego pychy – młodzieniec nie chciał się nikomu podporządkować i zawsze starał się być we wszystkim najlepszy. Takie zachowanie w połączeniu z jego wysokim statusem społecznym dosłownie ukształtowało w nim zainteresowanie podniebnymi stworzeniami. W trakcie morskich tułaczek zrozumiał, że nie był dobrym piratem – łupy znikały, załoga go nie respektowała. Pozostawiony samemu sobie wylądował na wyspie, gdzie zastał gniazda nieznanych nikomu wielkich ptaków. Illor spędził tam kilka lat, oswajając te stworzenia tak, by słuchały się jego poleceń. | |||
Specjalność:
Bestie sztormu |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 4-7 piratów, 3-5 bestii sztormów | ||
Derek |
|||
Biografia: Niegdyś Derek był jednym z wielu niewolników przykutych do wioseł na galerze, jednak w końcu wszczął bunt i razem z innymi zabił swych panów i przejął statek. Od tamtej pory Derek i jego załoga pływają jako piraci Regny. Różni się on od innych kapitanów tym, że nie gardzi współpracą z innymi żeglarzami i nigdy nie uciekł się do kar cielesnych. | |||
Specjalność:
Marynarze |
Umiejętności:
|
||
Armia: | ??? | ||
Leena |
|||
Biografia: Leena była córką szlachcica z jednego z nadmorskich miast Erathii. W młodości wyróżniała się gwałtownym charakterem, więc kiedy ojciec postanowił ją wydać ją za mąż, Leena uciekła, kradnąc przy tym karawelę należącą do jej rodziny. Zaskakujące jest to, że udało się jej znaleźć wspólny język z piratami Regny. Docenili oni nie tylko ostry temperament młodej piratki, ale także jej wiele więzi z kontynentem, które wykorzystuje przy szmuglowaniu. | |||
Specjalność:
+350 sztuk złota |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Anabel |
|||
Biografia: Zezłościć córkę Bezuchego Nylse’a to jak zatwierdzić wyrok śmierci. Każdy pirat wie, że nie ma bardziej podstępnej i niebezpiecznej kobiety od Anabel. Jej ojciec był jednym z najbrutalniejszych piratów, a córka w pełni poszła w jego ślady. Umiejętności i wdzięk Anabel zachęcają jej podwładnych do walki na granicach swych możliwości. | |||
Specjalność:
Piraci |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 2 oddziały po 4-7 piratów | ||
Cassiopeia |
|||
Biografia: Mówią że Cassiopeia była kochanką regnańskiego maga, która padła ofiarą nieudanego eksperymentu. Nie wiadomo, czy możliwa jest przemiana ludzkiej dziewczyny w morską nereidę, i nikt nie wie, na ile prawdziwa jest ta historia. Jednak każdy wie, że inne nereidy traktują Cassiopeię jak kogoś więcej niż równego. Pod jej dowództwem idą do boju wyjątkowo szczęśliwe. | |||
Specjalność:
Nereidy |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 3 oddziały po 15-25 nereid | ||
Miriam |
|||
Biografia: Ta dziewczyna ma dość ciężką przeszłość. Będąc łowczynią, potrafiła ujrzeć wroga zza przeszkód z niesamowitych odległości. Później jednak, po kłótni z „kolegami”, dołączyła do piratów. Między rozbójnikami Miriam otrzymała przydomek „Czujne oko”. | |||
Specjalność:
Odkrywanie |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Elmore |
|||
Biografia: Elmore od dziecka śnił o zostaniu wielkim żeglarzem. Oddalając się na wiele lat od suchego lądu, uczynił wszystko by spełnić swoje marzenie. Wielu znanych kapitanów to mistrzowie nawigacji, ale Elmore jest zdolny do czynienia cudów za sterami nawet najobskurniejszej jednostki. | |||
Specjalność:
Nawigacja |
Umiejętności:
|
||
Armia: | ??? |
Kampania
Bidley |
|||
Biografia: Bidley – jeden z najlepszych piratów działających u wybrzeży Erathii. Zawsze jest przygotowany na każde wyzwanie i wychodzi cało z każdej opresji. Zdaje się, że ma wroga w każdym zakątku świata, ale wciąż udaje mu się uciec od kłopotów. Bidley nie tylko jest wspaniałym wojownikiem, mistrzowsko władającym mieczem i muszkietem, ale również osobiście szkoli swoją załogę. | |||
Specjalność:
Wilki morskie |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 7 korsarzy, 6 wilków morskich | ||
Tark |
|||
Biografia: Jako król pół-mitycznego ludu morza powszechnie uznawanego za wymarły, Tark zrozumiał, że tylko pomoc potężnych sojuszników umożliwi odrodzenie i powrót jego ludu. Tym sposobem piraci stali się jego nowymi towarzyszami broni. Podobnie jak wszystkie niksy, Tark to silny wojownik mogący walczyć zarówno na lądzie, jak i w wodzie. Inne niksy ubóstwiają go i próbują brać przykład ze swojego władcy. | |||
Specjalność:
Niksy |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 3 niksy |
Bohaterowie Magii – Nawigatorzy
2 | 0 | 1 | 2 |
Casmetria |
|||
Biografia: Przywódczyni tajemniczego kultu kapłanek czczących morze wyszła z cienia dość niedawno. Nikt nie wie skąd ta kobieta pochodzi i co wcześniej robiła, lecz każdy kto spotkał Casmetrę wspominał o jej niesamowitej urodzie i niezwykłych zdolnościach magicznych. Wielu jest zdania, iż Casmetra dołączyła do piratów tylko dla osiągnięcia własnych celów, ale z biegiem lat korsarze i zaklinaczki stali się bliskimi sojusznikami. | |||
Specjalność:
Zaklinaczki |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Eovacius |
|||
Biografia: Eovacius nigdy nie studiował magii – cały jego talent magiczny jest wrodzony. Wychował się w nadmorskim miasteczku, gdzie wykorzystywał swoje zdolności, by okradać targowiska. Stał się bogatym i wpływowym człowiekiem, lecz jego suckes przysporzył mu również wielu wrogów wśród lokalnych władz. Wtedy urodzony mag opuścił swoją ojczyznę i wybrał ścieżkę pirata. | |||
Specjalność:
Klonowanie |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Spint |
|||
Biografia: Kiedyś Spint był bardzo utalentowanym adeptem magii studiującym w Akademii w Bracadzie. Pewnego dnia jednak został złapany przez krewlodzkich barbarzyńców i sprzedany jako niewolnik na galerze. Kapitan galery od razu odkrył magiczne zdolności Spinta i zaoferował mu posadę bosmana. Teraz Spint jest kapitanem własnego statku. Zatapia okręty wzdłuż wybrzeży Krewlod i cieszy się nowym życiem. | |||
Specjalność:
Talent magiczny |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Andal |
|||
Biografia: Doświadczony pirat Andal z początku nie uważał siebie za maga, a już na pewno nie za złodzieja. Był typowym kupcem, dopóki nie zbankrutował i nie wpadł w długi po uszy. Wtedy Andal zaczął szukać sposobu na szybkie i łatwe pieniądze. Opuścił na długi czas swoje rodzinne miasto i powrócił jako znany przemytnik. Andal zazwyczaj sprzedaje klejnoty i górskie kryształy, ale skąd je zdobywa – pozostaje to tajemnicą. | |||
Specjalność:
+1 krzyształ |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Manfred |
|||
Biografia: Tego cudzoziemca unikają nawet najbardziej zajadli łowcy piratów. Pochodzenie Manfreda jest nieznane, wszyscy jednak wiedzą, że jest on zdolny do spalenia galeonów poprzez wykonanie jednego ruchu ręką. Wśród piratów Manfred nie jest lubiany za okropny akcent i niemniej okropny charakter, jest jednak szanowany jako najemny mag bojowy. | |||
Specjalność:
Kula ognia |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Zilare |
|||
Biografia: Zilare był opiekunem pewnej biblioteki w Erathii, gdzie poświęcił swoje życie na przeglądanie starych archiwów. Niestety, nie zawsze udawało mu się zachować koncentrację. Wkrótce Zilare został oskarżony o kradzież wyjątkowo rzadkiej książki, przez co stracił swoją pracę. Los zaprowadził go na statek piratów, gdzie pełnił rolę kucharza, do czasu gdy odkrył w sobie tajemne moce. Nauczył się kontrolować pamięć zarówno sojuszników, jak i przeciwników. | |||
Specjalność:
Zapomnienie |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Astra |
|||
Biografia: Niewiele wiadomo o przeszłości Astry, jej zaś nieśpieszno do rozpowiadania o swojej historii. Mówi się, że aby zdobyć mistrzostwo w magii wody, Astra odwiedziła prawie każdy znany skrawek ziemi. Jednak dopiero dołączając do morskich zaklinaczek zdołała perfekcyjnie opanować wodne zaklęcia. | |||
Specjalność:
Uleczenie |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów | ||
Dargem |
|||
Biografia: Postać Dargema jest otoczona legendami. Plotka głosi, że zdobył fort w pojedynkę – kule obrońców po prostu do niego nie docierały. Mało wiadomo o czasie, który Dargem spędził w jaskiniach Nighonu będąc młodszym czarnoksiężnikem, ale oczywiste jest, że tamtejsza magia to jego as w rękawie. Ostrzeliwanie jego statku z armat lub łuków to próżny trud i strata czasu. | |||
Specjalność:
Tarcza powietrza |
Umiejętności:
|
||
Armia: | 15-25 nereid, 6-9 marynarzy, 4-7 piratów |