heroes 3 zamek

Heroes 3 Bohaterowie
Zamek

Bohaterowie Mocy – Rycerze

2211

 

Christian

christianBiografia: Christian był zawsze bardziej pionierem niż rycerzem. Zanim zdecydował się na wojskową służbę w Erathii, zdążył odwiedzić wszystkie zakątki Enroth. Pomimo, że jest wędrowcem i marzycielem, jego taktyczne umiejętności sieją postrach na polach bitew całego świata.
Specjalność:

Balista

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Artyleria
(podstawowa)
Armia:balista, 10-20 pikinierów, 2-3 gryfy

Lord Haart

lordhaartBiografia: Mówi się, że wyjazd lorda Haarta z Enroth był spowodowany więzami z nekromantycznym kultem, ale jego służba koronie Erathii była tak samo bez skazy, jak jego służba dla Rolanda Ironfist, jeszcze przed Wojną o Sukcesję.
Specjalność:

Finanse

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Finanse
(podstawowe)
Armia:15 pikinierów, 7 łuczników, czasem 2-3 gryfy

Edric

edricBiografia: Jego pradziadek był pierwszym człowiekiem w Erathii, który udomowił i wytresował dzikiego gryfa. Teraz rodzina Edrica posiada największą w Erathii hodowlę gryfów na użytek królewskiej armii.
Specjalność:

Gryfy

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Płatnerz
(podstawowy)
Armia:10-20 pikinierów, 2 oddziały po 2-3 gryfy

Orrin

orrinBiografia: Na początku służby wojskowej był szkolony przez jednego z najlepszych taktyków erathiańskich. Teraz łucznicy znajdujący się pod jego rozkazami szybko uczą się strzelać do ukrytych za przeszkodami celów.
Specjalność:

Łucznictwo

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Łucznictwo
(podstawowe)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Sir Mullich

sir-mullichBiografia: Mimo spokoju i ciszy doskonale potrafi zmobilizować swe jednostki do niesamowicie szybkich działań.
Specjalność:

Szybkość

Umiejętności:

Dowodzenie
(zaawansowany)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryf

Sorsha

sorshaBiografia: Podążając za przykładem królowej Katarzyny, dołączyła do szeregów erathiańskiej armii. Szybko pokazała, że jest mistrzynią walki na miecze. Dowództwo nad pierwszym oddziałem przyznano jej krótko po przybyciu Kreegan do Erathii.
Specjalność:

Miecznicy

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Skut. Ataku
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Sylvia

sylviaBiografia: Kilka lat prowadziła żywot pirata, zanim zdała sobie sprawę z tego, że takie życie nie jest dla niej. Postanowiła wszystko zacząć od początku, teraz służy Erathi odpierając najazdy tych samych piratów, z którymi niegdyś żeglowała.
Specjalność:

Nawigacja

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Nawigacja
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Tyris

tyrisBiografia: Wspinała się szybko w rankingach erathiańskiej kawalerii, nie tylko z powodu wyjątkowych umiejętności jeździeckich, ale również dzięki “szóstemu zmysłowi” odpowiadającemu za ofensywną strategię i taktykę. Nigdy nie przegrała w turnieju rycerskim.
Specjalność:

Kawalerzyści

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Taktyka
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Valeska

valeskaBiografia: Zdobyła sławę jako mistrzyni celności, kiedy po raz pierwszy służyła w erathiańskiej armii. Obecnie nie tylko dowodzi własnymi siłami, ale również szkoli swoich kuszników.
Specjalność:

Łucznicy

Umiejętności:

Dowodzenie
(podstawowe)
Łucznictwo
(podstawowe)
Armia:3 oddziały po 4-7 łuczników

Bohaterowie Magii – Klerycy

1022

 

Adela

adelaBiografiaPoczątkowo użyczała swoich umiejętności jedynie przed bitwą. Jeśli nie mogła przekonać dowódcy do uniknięcia potyczki, udzielała błogosławieństwa żołnierzom idącym do walki. Objęła dowództwo nad garnizonem Whitestone.
Specjalność:

Błogosławieństwo

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Dyplomacja
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Adelaide

adelaideBiografiaZłapana przez sztorm, rozbiła się u brzegu Vori, domu śnieżnych elfów. Trenowała u nich przez około dwadzieścia lat, a po powrocie do Erathii odkryła, że podczas jej nieobecności, czas stanął tam w miejscu.
Specjalność:

Strefa Zimna

Umiejętności:

Mądrość
(zaawansowana)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Caitlin

caitlinBiografiaZanim przyznano jej dowództwo, przez niektórych była uważana za opętaną przez złe moce. Pomimo tych pomówień do jej kościoła spływały nieprzeliczone dary.
Specjalność:

+350 sztuk złota

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Inteligencja
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Cuthbert

cuthbertBiografia: Jako młody człowiek parał się czarną magią, ale kiedy źle rzucone zaklęcie doprowadziło do śmierci jego żony, powrócił na stronę dobra i już nigdy więcej nie oglądał się wstecz. Zrozumienie zasad działania czarnej magii dało mu broń, jakiej nie posiada nikt inny.
Specjalność:

Osłabienie

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Finanse
(podstawowe)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Ingham

inghamBiografia: Przed atakiem Kreegan prowadził spokojny klasztor. On i jego mnisi szybko zostali wcieleni do służby dla erathiańskiej korony.
Specjalność:

Mnisi

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Mistycyzm
(podstawowy)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Loynis

loynisBiografiaZawsze wierzył w to, że fizyczna przemoc nie jest potrzebna, jeśli ma się pod ręką odpowiedniego maga. Choć zdumiewające, udawało mu się postępować według tej zasady, więc teraz jest postrzegany jako skuteczny, chociaż bardzo niekonwencjonalny przywódca.
Specjalność:

Psalm Mocy

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Nauka
(podstawowa)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

Rion

rionBiografiaPracował jako medyk w erathiańskiej armii. Potwierdził on swoje dowódcze zdolności i gdy jego kapitan poległ w walce z hordami Kreegan, zwodził wroga do czasu aż przybyły posiłki.
Specjalność:

Pierwsza Pomoc

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Pierwsza pomoc
(podstawowa)
Armia:namiot medyka, 10-20 pikinierów, 2-3 gryfy

Sanya

sanyaBiografiaZawsze była bardzo zdolną uczennicą, zawsze zostawiającym w tyle innych studentów. Wydaje się, że ma naturalny dar przyswajania czarów. Czasami wystarczy tylko, by ktoś rzucił przy niej zaklęcie…
Specjalność:

Sokoli Wzrok

Umiejętności:

Mądrość
(podstawowa)
Sokoli wzrok
(podstawowy)
Armia:10-20 pikinierów, 4-7 łuczników, 2-3 gryfy

One thought on “Heroes 3 Bohaterowie – Zamek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *