Sinner: Sacrifice for Redemption

Grupa programistów dawnej tworząca dla Konami, Blizzarda oraz Ubisoftu poinformowała środowisko gamingowe o swoim projekcie. W ramach studia Dark Star umiejscowionego w Hong Kongu stworzą oni do pierwszego kwartału 2018 roku grę naśladującą w dużym stopniu kultowych Souls’ów. Na Zachodzie produkcja pojawi się w drugim kwartale, zaś premiera przewidziana jest równocześnie na wiodące systemy PC’towe oraz konsolowe.

Sinner: Sacrifice for Redemption ma zawierać liczne motywy chrześcijańskie, w szczególności zaś biblijne. Fabuła rozegra się w mrocznym świecie fantasy. Nieżyjący żołnierz Adam walczy o odkupienie swej duszy z inkarnacjami (w postaci bossów) siedmiu grzechów głównych. Poszczególne walki prowadzić mają do konfrontacji z ósmym przeciwnikiem, którego tożsamości dotychczas nie zdradzono – przypuszczalnie będzie to któraś z literackich form Upadłego Anioła.

Nowatorstwo w Sinner: Sacrifice for Redemption 

Gra ma stosować bardzo interesujący mechanizm, przeczący niejako temu, do czego przyzwyczaiły nas produkcje ostatnich lat. Otóż wraz z postępami w grze i pokonywaniem kolejnych grzechów Adam nie będzie rósł w siłę. Wręcz przeciwnie – poprzez systematyczne osłabianie walki staną się coraz większym wyzwaniem. Nasz bohater posiadać bowiem będzie pewną pulę atrybutów, spośród których przed walką z bossami za każdym razem jeden będzie musiał odrzucić jako ofiarę (za grzech).

Wychodząc zaś naprzeciw najnowszym trendom, fabuła Sinner: Sacrifice for Redemption nie będzie liniowa. Nasze poczynania wpłyną na dotarcie do jednego z kilku zakończeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *