Two Worlds 2

Po siedmiu latach od wydania mało kto by się tego spodziewał. A jednak! Druga odsłona polskiego cRPG’a autorstwa krakowskiego studia Reality Pump uzyska dwa nowe rozszerzenia fabularne. W krainie Antaloor znowu będzie zatem co robić, a historia świata Two Worlds 2 zostanie rozbudowana.

Wszystko za sprawą TopWare Interactive, które przejęło prawa do marki po upadku rodzimego producenta i zamierza ją odświeżyć. Wydawcy z Bielska-Białej, mający na swoim koncie m. in. wprowadzenie na rynek znakomitego niemieckiego RTS’a Knights and Merchants, planują za pomocą owych dodatków dotrzeć zarówno do starych fanów Dwóch Światów, jak i nowych graczy.

Co nowego w Two Worlds 2?

Call of Tenebrae to historia tajemniczego morderstwa, śledztwa oraz poważnego spisku. Nasz bohater starając się dociec, kto stoi za zbrodnią, której był świadkiem, natrafia na tajemnicze stwory. Przypominające szczury istoty potrafią posługiwać się magią. Co gorsza, zamierzają ją wykorzystać do swojej złowieszczej intrygi. Naszym zadaniem będzie zatem przeszkodzenie im w tym procederze.

Rozszerzenie to pojawi się w dwóch wersjach – jako samodzielna produkcja oraz DLC do Two Worlds 2, rozpowszechnione za pomocą platformy Steam. Ukaże się już niebawem, bo 25. maja, a zapłacimy – w zależności od wybranej odsłony – orientacyjnie od 40 do 60 zł.

Shattered Embrace natomiast jest dodatkiem owianym jeszcze mrokiem tajemnicy. Twórcy zdradzili póki co jedynie tyle, że pojawi się w okolicach zimy tego roku (czwarty kwartał 2017).

Mówi się także o planach co do uatrakcyjnienia rozgrywki sieciowej w Two Worlds 2 w postaci dwóch nowych map. Na tę chwilę brak jednak jeszcze szczegółowych informacji na ten temat.

Gracze otrzymają możliwość nabycia rozszerzeń w ramach przepustki sezonowej.  Uzyskają także dodatkową zawartość: przedmiot w grze, soundtrack, artbook oraz kompendium uniwersum Dwóch Światów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *