Dziennik dewelopera ukazuje powstawanie fabuły A Year Of Rain

Projektant historii Benjamin Kuhn i dyrektor artystyczny Michael Teske ujawniają szczegóły zza kulis powstawania tytułu

Daedalic Entertainment ujawnia pierwszy odcinek serii dzienników dewelopera do nadchodzącego tytułu A Year Of Rain. Projektant historii Benjamin Kuhn i dyrektor artystyczny Michael Teske omawiają w nim fabularną wolność, jaką daje gatunek fantasy, sposób, w jaki tryb ko-op dla dwóch graczy może mieć wpływ na historię oraz oddziaływanie odmiennych frakcji na bogaty świat gry.

Dziennik dostępny jest w serwisie YouTube.

Film ujawnia także trzecią grywalną frakcję w A Year Of Rain — Wild Banners. Jak sama nazwa wskazuje, frakcja ta składa się z nomadów, dzikich plemion i potwornych humanoidów, które zaciekle będą walczyć o każdy skrawek bezlitosnego świata.

Bohaterowie stojący na czele Wild Banners są tak różnorodni, jak członkowie frakcji. Gnoll Chieftain wzmacnia i leczy sojuszników, jednocześnie spuszczając na wroga deszcz strzał. Piekielny Shadowdancer wyjątkowo dobrze radzi sobie z pojedynczymi wrogami, a kreatura The Myconid kontroluje pole bitwy m.in. uwalniając grzybie spory oraz dając sprzymierzeńcom symbiotyczne boosty.

A Year Of Rain ukaże się w programie Steam Early Access 6 listopada 2019. Warto również zajrzeć na oficjalną stronę internetową gry.

Dodaj komentarz