Gramy! Heroes 3 – Kampania Narodziny Barbarzyńcy (5/5)

Kampania Narodziny Barbarzyńcy
Misja 5 – Powrót do Bracady

Prolog

Ostatni test Winstona Boragusa poprowadzi mnie z powrotem do Bracady – ojczyzny, którą porzuciłem. Mam odszukać parę o imionach Beleg i Orruk – oni mają otrzymać dwie najpotężniejsze części Anielskiego Sojuszu: miecz sprawiedliwości i hełm boskich mocy. Biorąc pod uwagę, że na dobre zdecydowałem się porzucić magię, będzie to dość łatwe zadanie. Zdecydowanie trudniejsze będzie przedarcie się przez armie czarowników z Bracady, gdyż oni nie pogodzili się jeszcze z moim odejściem.

Specyfikacja

  • Poziom trudności (sugerowany): 160% (wieża);
  • Rozmiar: S;
  • Maksymalny poziom bohaterów: 25;
  • Warunki wygranej: dostarczenie Hełmu Boskiej Mocy i Miecza Sprawiedliwości do Belega i Oruka;
  • Warunki przegranej: utrata bohatera (Yog);
  • Premie początkowe: (a) Płaszcz Błyszczącego Kryształu, (b) 2 cyklopy lub (c) 4 roki.

Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 5 (powierzchnia)Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 5 (podziemia)

Opis przejścia

Ostatnie elementy składowe miecza anielskiego sojuszu – hełm boskich mocy oraz miecz sprawiedliwości – musimy zanieść Belegowi i Orrukowi, którzy mieszkają w Bracadzie. Czeka nas zatem niezbyt nostalgiczny powrót do byłej ojczyzny naszego bohatera.

Wybór premii początkowej ma już niewielkie znaczenie na tym etapie, ja bym się wahał pomiędzy rokami a cyklopami. Pierwsze, co musimy zrobić przed przystąpieniem do inwazji, to zająć wszystkie lokacje w strefie trawiastej. Warto zwrócić uwagę na biały namiot klucznika – w tej chwili nie damy rady pokonać strzegących go starożytnych behemotów, jednak gdy tylko zbierzemy dostatecznie silną armię, robimy to.

Następnie wchodzimy na ziemie Bracady. Czerwony nieprzyjaciel posiada na start dwie fortece oraz dwóch dość silnych bohaterów – Astrala i starą znajomą Aine. Są oni jednak słabsi od Yoga Oprócz tego istnieje jeszcze trzecia, neutralna forteca. Kolejno przejmujemy odydwa miasta wroga, regularnie uzupełniając wojska Yoga. Wyeliminowanie nieprzyjaciela nie powinno zająć nam zbyt wiele czasu.

Chatki Belega i Oruka znajdują się w prawym dolnym rogu mapy. Aby do nich dotrzeć, będziemy zmuszeni odwiedzić dwa namioty kluczników – wspomniany wcześniej biały oraz znajdujący się pod ziemią i strzeżony przez tytanów fioletowy. Oddanie artefaktów jasnowidzom kończy naszą przygodę, a Yog oficjalnie zostaje przyjęty do grona barbarzyńców.

Epilog

Zaliczyłem wszystkie sprawdziany księcia i udowodniłem, że na zawsze porzuciłem magię. Dzięki temu zostałem zaakceptowany w hordzie barbarzyńców! Matka z pewnością będzie rozczarowana, ale moja nowa krewlodzka rodzina przyjęła mnie gorąco i kusi obietnicami wielu przyszłych przygód!

Narodziny Barbarzyńcy - koniec

Dodaj komentarz