Gramy! Heroes 3 – Kampania Narodziny Barbarzyńcy (4/5)

Kampania Narodziny Barbarzyńcy
Misja 4 – Falor i Terwen

Prolog

Oddałem pierwszy element miecza, chociaż z całych sił musiałem walczyć ze wszystkim, czego się do tej pory uczyłem jako czarownik. Teraz muszę znaleźć chatę jasnowidza, zwanego Falor, i oddać mu dwa kolejne elementy: naszyjnik boskiej mocy i tarczę lwiej odwagi. To nie będzie łatwe zadanie, gdyż Erathiańczycy nie przepadają za wielkimi armiami przemierzającymi ich terytorium.

Specyfikacja

  • Poziom trudności (sugerowany): 130% (wieża);
  • Rozmiar: S;
  • Maksymalny poziom bohaterów: 21;
  • Warunki wygranej: dostarczenie Tarczy Lwiej Odwagi i Naszyjnika Boskiej Mocy do Falora i Terwena;
  • Warunki przegranej: utrata bohatera (Yog);
  • Premie początkowe: (a) Order Męstwa, (b) 3 ogry lub (c) 8 uruków.

Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 4 (podziemia)Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 4 (powierzchnia)

Opis przejścia

Z Tatalii ruszamy do Erathii. Tym razem mamy oddać tarczę lwiej odwagi oraz naszyjnik boskiej mocy dwóm jasnowidzom – Falorowi i Terwenowi. Mapa jest malutka, więc wymusza niejako działania błyskawiczne.

Jako premię początkową wybrałem w tej misji uruków – kilku strzelców na start nieco ułatwia podbój strefy, choć generalnie nie jest ich zbyt wiele (raptem ośmiu). Do naszej dyspozycji pozostaje pierwotnie lewa strona jeziora ze wszystkimi potrzebnymi kopalniami oraz zamkiem ze stocznią. Na podbicie całej strefy mamy niewiele czasu, ponieważ wróg może nas w każdej chwili napaść, wyskakując z monolitu. Ma on dwa zamki, a także taras gryfów, z którego pozyska anioły (kwestią szczęścia jest, ile ich dostanie). Dlatego podczas podboju strefy musimy mieć cały czas z tyłu głowy, że nieprzyjaciel nie próżnuje. Kiedy już do nas dotrze swoją główną bohaterką Tyris, staczamy z nim potyczkę naszym ex-czarodziejem Yogiem. Po raz kolejny potężne artefakty oraz ogólnie dość wysokie parametry ataku i obrony pozwolą nam zwyciężyć mimo przewagi liczebnej, jaką niewątpliwie wróg zdobędzie do tego czasu.

Nie mniej pobicie głównego bohatera wroga stanowić będzie punkt zwrotny misji i teraz to my będziemy narzucać tempo. Tworzymy okręt i ruszamy na drugi brzeg jeziora, zdobywając kolejne wrogie zamki. Po pokonaniu nieprzyjaciela oraz wizycie w niebieskim namiocie klucznika, udajemy się na wysepkę znajdującą się na środku zbiornika wodnego i schodzimy do podziemi.

Tutaj najpierw idziemy do zielonego namiotu po uprzednim pokonaniu archaniołów. Następnie któryś z naszych pobocznych bohaterów niech zawita w namiocie czerwonym. Falor i Terwen, którym mamy przekazać artefakty, są blokowani przez kolejny oddział archaniołów oraz właśnie czerwoną strażnicę. Kiedy już przedrzemy się przez te zabezpieczenia i oddamy artefakty, otrzymamy znak odwagi i zakończymy misję sukcesem.

Dodaj komentarz