Mechanika The Bard’s Tale IV na przedpremierowym zwiastunie

Do premiery wyczekiwanego cRPG’a studia inXile Entertainment pozostało już tylko kilka dni. The Bard’s Tale IV: Barrows Deep ukaże się w wersji na komputery osobiste już dnia 18 września. Niedawno pisaliśmy o planowanej cenowej akcji specjalnej spod znaku Złotej Cebuli i związanym z nią wyzwaniem dla graczy.

Charakter i mechanika The Bard’s Tale IV

Przy okazji przedstawiliśmy też podstawowe założenia powstającego produktu. Warto dorzucić jeszcze parę słów rozwinięcia. Czwartą część kultowej, sięgającej 1985 roku serii dungeon crawlerów, pod względem graficznym oparto o silnik Unreal Engine 4. Dla odtwarzania elementów świata przedstawionego twórcy wykorzystali technikę fotogrametrii, kreując architekturę budynków w stylu szkockim. Również muzyka zaimplementowana w grze utrzymano w celtyckich klimatach.

Teraz możemy rzucić okiem na różne elementy przygody – bohaterów, lokacje czy system walki. Mechanika The Bard’s Tale IV została zaprezentowana na najnowszym zwiastunie. Gra naturalnie skupiać się będzie na eksploracji lochów, a ponadto rozwiązywaniu zagadek oraz przeciwstawianiu się licznym zagrożeniom. Potyczki odbywać się będą w systemie turowym. Produkcja dostarczyć ma nam ponad 40 godzin zabawy.

 

Dodaj komentarz