Heroes 3 Miasta – Przystań

Heroes 3 Miasta
Przystań

Spis Treści

Powrót na górę


Zarządzanie

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Rada osady
przystan-rada-osady Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. brak brak
Rada miasta
przystan-rada-miasta Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie.
  • Rada osady,
  • Karczma
2500
Ratusz
przystan-ratusz Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie.
  • Rada miasta,
  • Targowisko,
  • Kuźnia,
  • Gildia magów poziom 1
5000
Kapitol
przystan-kapitol Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 4000 sztuk złota dziennie.
  • Ratusz,
  • Zamek
10000

Powrót na górę

Fortyfikacje

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Fort
przystan-fort Wzmacnia mury zamku. brak 20
20
5000
Cytadela
przystan-cytadela Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek.
  • Fort
5
2500
Zamek
przystan-zamek Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek.
  • Cytadela
10
10
5000

Powrót na górę

Gospodarka

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Karczma
przystan-karczma Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Umożliwia rekrutację bohaterów oraz pozyskanie danych na temat przeciwników. brak 5
500
Kuźnia
przystan-kuznia Umożliwia produkcję armat.

brak

5
1000
Targowisko
przystan-targowisko Pozwala na sprzedaż oraz wymianę zasobów (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).

brak

5
500
Magazyn zasobów
przystan-magazyn-zasobow Dostarcza codziennie 1 uncję siarki.
  • Targowisko
5
5000
Stocznia
przystan-stocznia Pozwala na budowę okrętów.
  • dostęp do wybrzeża
20
2000

Powrót na górę

Magia

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Gildia magów poziom 1
przystan-gm1 Pozwala bohaterowi na zakup księgi zaklęć oraz poznanie znajdujących się w niej 5 zaklęć pierwszego poziomu. brak 5
5
2000
Gildia magów poziom 2
przystan-gm2 Dodaje 4 czary drugiego poziomu.
  • Gildia magów poziom 1
5
5
4
4
4
4
1000
Gildia magów poziom 3
przystan-gm3 Dodaje 3 czary trzeciego poziomu.
  • Gildia magów poziom 2
5
5
6
6
6
6
1000
Gildia magów poziom 4
przystan-gm4 Dodaje 2 czary czwartego poziomu.
  • Gildia magów poziom 3
5
5
8
8
8
8
1000

Powrót na górę

Specjalne

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Gildia złodziei
przystan-gildia-zlodziei Zwiększa ilość informacji o przeciwnikach, tak jakby gracz dysponował dodatkową karczmą.
  • Karczma
5
500
Grota
przystan-grota Pozwala poświęcić dla doświadczenia bohaterom:

  • Zamku, Bastionu i Fortecy – artefakty,
  • Inferno, Nekropolis i Lochu – jednostki,
  • Przystani, Twierdzy, Cytadeli i Wrót Żywiołów – artefakty i jednostki.
  • Targowisko
15
15
7500

Powrót na górę

Graal

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Gwiazda przewodnia
przystan-gwiazda-przewodnia Obecność gwiazdy przewodniej zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz sprawia, że dla jednostek z Przystani każdy rodzaj terenu jest uważany za rodzimy.
Graal (artefakt)

Powrót na górę

Armia

Budynek
Opis
Wymogi
Koszt
Wodospad
wodospad Umożliwia rekrutację nereid.
  • Fort
5
5
300
ul. Wodospad
ulwodospad Umożliwia rekrutację okeanid.
  • Wodospad
1000
Kwatery
kwatery Umożliwia rekrutację marynarzy.
  • Wodospad
10
1000
ul. Kwatery
ulkwatery Umożliwia rekrutację żeglarzy.
  • Kwatery
5
1000
Speluna
speluna Powiększa populację marynarzy i żeglarzy o 4 tygodniowo.
  • Kwatery
1000
Fregata
wieza-gryfow Umożliwia rekrutację piratów.
  • Kwatery,
  • Kuźnia
10
1000
ul. Fregata
ulfregata Umożliwia rekrutację korsarzy.
  • Fregata
5
1500
Prochownia
prochownia Umożliwia rekrutację wilków morskich.
  • Ul. Fregata
5
5
5
5
5
5
3000
Gniazdo
gniazdo Umożliwia rekrutację bestii sztormów.
  • Kwatery
5
2
2
2000
ul. Gniazdo
ulgniazdo Umożliwia rekrutację assydów.
  • Gniazdo
2
2
1500
Żerowisko
zerowisko Powiększa populację bestii sztormów i assydów o 3 tygodniowo.
  • Gniazdo
1000
Wieża mórz
wiezamorz Umożliwia rekrutację zaklinaczek.
  • Kwatery,
  • Gildia magów poziom 1
5
5
5
3000
ul. Wieża mórz
ulwiezamorz Umożliwia rekrutację czarodziejek.
  • Wieża mórz,
  • Gildia magów poziom 2
5
2000
Fort niks
fortniks Umożliwia rekrutację niks.
  • Gniazdo
5
10
4000
ul. Fort niks
ulfortniks Umożliwia rekrutację zbrojnych niks.
  • Fort niks
5
5
5
3000
Wir wodny
wirwodny Umożliwia rekrutację wężów morskich.
  • Wieża mórz,
  • Fort niks
10
15
10
15000
ul. Wir wodny
ulwirwodny Umożliwia rekrutację haspidów.
  • Wir wodny,
  • Gildia magów poziom 2
15
15
20
15000

Powrót na górę

Dodaj komentarz