Nie każda gra wydana przez Ubisoft w ostatnich latach dzieli los chociażby Might and Magic: Showdown czy The Division. Te gry bowiem z miesiąca na miesiąc tracą graczy i powoli obracają się w niebyt, choć oczywiście twórcy podejmują różne mniej lub bardziej rozpaczliwe próby ich wskrzeszenia. Takie kroki nie są natomiast konieczne w przypadku gry wyścigowej multiplayer The Crew. Wydana została pod koniec 2014 roku i na rynku radzi sobie całkiem dobrze, pomimo że nie jest tytułem najbardziej przez Ubi promowanym. W ciągu trzech lat istnienia produkcja zebrała już 12 milionów graczy, co trzeba uznać za wynik świetny.
Sukces The Crew i reakcja twórców
Z tej okazji deweloper opublikował specjalne oświadczenie:
Po dwóch latach od premiery The Crew wciąż wita nowych graczy w swoim wielkim, otwartym świecie. Ponad 12 milionów graczy wyruszyło w amerykańską podróż, nabijając więcej niż dziesiątki tysięcy godzin czasu gry i robiąc ponad 30 tysięcy zdjęć dziennie.
A czy wy graliście już w The Crew? Poniżej materiał Rocka dla nieobeznanych w temacie.