The Virtuous Cycle – tryb roguelike trafi do Mortal Shell już 18 sierpnia

„Uważaj, każda śmierć rozpoczyna nowy cykl…”

Londyn, 28 Lipca 2021: Wielokrotnie nagradzane Mortal Shell przygotowuje się do otrzymania swojej największej aktualizacji w historii. Całkowicie zmieniające rozgrywkę rozszerzenie The Virtuous Cycle trafi na PC, Playstation oraz Xbox 18 sierpnia 2021 roku.

Dodatek trafi w tym samym czasie na wszystkie platformy sprzętowe PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, a także na PC za pośrednictwem Steam, Epic Games Store i GOG.COM. A jego cena wynosić będzie 6.99 Euro.

18 sierpnia jest także dniem, w którym podstawowa wersja Mortal Shell trafi do sprzedaży za pośrednictwem Steam. Mortal Shell dotychczas zebrało ponad 300 000 wpisów na listę życzeń Steam, co sprawia, że jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów na tej platformie.

The Virtuous Cycle całkowicie zmienia podróż przez Fallgrim I nie tylko. Przeciwnicy zmieniają I przetasowują się przy każdej śmierci tworząc bardziej brutalne I nieprzewidywalne doświadczenie niż kiedykolwiek. Nigdy nie możesz być pewien co Cię czeka.

Po całej krainie zostały rozrzucone filary, dzięki którym gracze otrzymają nowe talenty do odziedziczenia. Do Mortal Shell trafi ponad 100 nowych umiejętności, od egzotycznych ulepszeń broni po zupełnie nowe manewry bojowe, które można odkrywać i łączyć ze sobą, by swobodnie tworzyć i rozwijać swój własny styl walki.

The Virtuous Cycle pozwoli także przejąć kontrolę nad Hadem`em, niegdyś niechwytnym nauczycielem, a obecnie piątą powłoką jaką możesz opanować w Mortal Shell. Unikalne drzewko umiejętności Haderna, dostępne zarówno w głównej kampanii Mortal Shell, jak i The Virtuous Cycle, odblokowuje nową domenę wrodzonych talentów, od opanowania sztyletów po zastraszającą zdolność do absorbowania kar.

Do gry trafi również Axatana, broń ta dostosowuje się do Twojej woli składając się w ciężki topór, kiedy zajedzie taka potrzeba I rozkładając się w zabójczo szybkie dwie katany, kiedy tego zapragniesz.

“Projektowanie I tworzenie The Virtuous Cycle było czymś niesamowitym”, powiedział Francesco Zacchini, projektant techniczny w studiu Cold Symmetry, “Dodaliśmy do gry ponad 100 nowych umiejętności, transformującą broń Axatana I Haderna jako grywalną powłokę. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć wszystkie sposoby, w jakie gracze złamią stworzony przez nas tryb roguelike. Myślę, że będą się przy tym dobrze bawić”.

Dodaj komentarz