Gra Croc: the Legend of the Gobbos doczekała się kontynuacji. Fox Interactive utrzymało ją w podobnej atmosferze, zachowując podstawowe założenia mechaniki z części pierwszej, dodając kilka nowych funkcji.

Croc 2, czyli rozwojowy sequel

Fabuła The Kingdom of the Gobbos skupia się na podróży Croca w poszukiwaniu swoich rodziców. W tym celu odwiedzi 4 wioski przekładające się na 40 poziomów, spośród których większość możemy przechodzić w dowolnej kolejności. Ta platformówka 3D została nastawiona w jeszcze większym stopniu na elementy logiczne i zręcznościowe. Pojawiła się także większa różnorodność plansz (choć na przykład rundy wyścigowe nie wyszły najlepiej).

Croc 2Większość elementów mechaniki, jak już wyżej napisałem, pozostało bez większych zmian w stosunku do jedynki, jednak pojawiło się kilka nowości, takich jak ekwipunek do kupienia za walutę otrzymywaną w wyniku przechodzenia poszczególnych plansz (zostało to rozwiązane w formie swego rodzaju questów do wykonania dla gobbosów w kolejnych lokacjach). Przedmioty te potrzebne są do przejścia etapów w 100% (przede wszystkim zebrania wszystkich kryształów).

Chociaż Croc 2 nie wciągnął mnie aż tak bardzo jak część pierwsza, to jednak nie mogę powiedzieć, żebym go nie polubił. Zachęcam do zainteresowania również i tym tytułem, który może stanowić gratkę dla dzieci i ich rodziców.

+ różnorodne typy poziomów, elementy zręcznościowe i logistyczne,
+ wysoki poziom dopracowania,
+ sympatyczny świat i dostosowany poziom trudności,
+ nowości – ekwipunek i mini-questy.
– nie wszystkie typy etapów okazały się udane w praktyce,
– momentami powtórzenie motywów Croc 1 (choć w dobrym stylu).

[poll id=”11″]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *