heroes 3 narodziny barbarzyńcy

Kampania Narodziny Barbarzyńcy
Misja 3 – Trudne początki

Prolog

Gdy stanąłem przed Winstonem Boragusem, przyznał, że wysłał przeciw mnie armie Krewlodu – aby sprawdzić mą waleczność. Początkowo byłem na niego wściekły. Lecz książę przypomniał mi, że przecież sam pragnąłem walki. Spojrzawszy na sprawę z punktu widzenia barbarzyńcy, musiałem przyznać mu rację. Boragus przygotował specjalny test, by sprawdzić, czy jestem gotowy stanąć przeciw czarownikom z Bracady. Muszę wziąć magiczny miecz Anielskiego Przymierza, podzielić go na części i ukryć na ziemiach Tatalii, Erathii i Bracady.

Specyfikacja

  • Poziom trudności (sugerowany): 130% (wieża);
  • Rozmiar: M;
  • Maksymalny poziom bohaterów: 18;
  • Warunki wygranej: dostarczenie Sandałów Świętego i Zbroi Cudów do Alendory;
  • Warunki przegranej: utrata bohatera (Yog);
  • Premie początkowe: (a) 10 drewna, (b) Pierścień Wędrowca lub (c) 3500 sztuk złota.

Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 3 (powierzchnia)Kampania Narodziny Barbarzyńcy Misja 3 (podziemia)

Opis przejścia

Trafiamy na bagna, wyposażeni w miecz anielskiego sojuszu – potężny artefakt, który w połączeniu z dotychczas zdobytymi statystykami czyni z Yoga prawdziwą maszynę do zabijania. Naszym celem jest podzielenie miecza i przekazanie dwóch jego elementów jasnowidzowi (konkretnie zbroi cudów oraz sandałów świętego). Zajmie to nam jednak dość sporo czasu, ponieważ będziemy musieli zrealizować cały łańcuch zadań pobocznych, a w międzyczasie pokonać wroga. Bardzo przydatna okaże się logistyka oraz znajdowanie drogi, z uwagi na trudność terenu (bagna). Również nawigacja, jeżeli ją posiedliśmy, znajdzie tutaj swoje zastosowanie.

Na start warto wziąć pierścień wędrowca (dodatkowy punkt szybkości jednostek zawsze się ceni). Wróg posiada trzy cytadele – na północ od naszej początkowej lokalizacji, na wschód oraz południowy wschód. Niedaleko nas znajduje się ponadto czwarta cytadela, a za monolitem nieopodal niej – piąta (zablokowana jednak przez strażnika misji). Teren będziemy podbijać stopniowo, począwszy od strefy startowej, przechodząc następnie do neutralnej oraz południowo-wschodniej cytadeli, a skońszywszy na dwóch pozostałych. Wróg generalnie nie sprawi specjalnych oporów z uwagi na nasze mocarne parametry, które pozwalają łatwo wygrywać bitwy nawet z o wiele liczniejszymi armiami. W związku z tym nie będę szczegółowo rozwodził się nad samym rzemiosłem wojennym, a skupię na głównym celu misji. Dodam tylko jeszcze, że po raz kolejny mamy okazje do odwiedzenia licznych budynków podnoszących statystyki – warto z nich skorzystać.

W punktach…

Kolejne kroki opiszę w punktach dla przejrzystości.

  1. W pobliżu najbardziej na północ wysuniętej cytadeli strażnik misji żąda 15 hydr chaosu. Po zrealizowaniu tego zadania uzyskujemy dostęp do stoczni.Okrętem Yogiem płyniemy na wyspę żywiołów, gdzie odpowiednie oddziały żywiołaków strzegą kul ognia, wody, firnamentów oraz ziemi.
  2. Przejmujemy kule, a następnie ruszamy do jasnowidza Dulcie, który mieszka za zielonym monolitem, obok południowej cytadeli. Wzamian za te cztery artefakty ofiaruje nam kulę przeciwstawienia.
  3. Zanosimy kulę przeciwstawienia jasnowidzowi Spiridonowi, który mieszka w muchomorowej chatce na południu naszej strefy startowej. Wzamian odda nam miecz ognia piekielnego.
  4. Idziemy do strażnika misji, który blokuje wejścia do podziemi. Przepuści nas za wspomniany wyżej miecz.
  5. Wchodzimy do podziemi i pokonujemy hydry chaosu. Strażnik misji przepuści tylko Yoga. Oddajemy jasnowidzowi dwa elementy miecza anielskiego sojuszu – zbroję cudów oraz sandały świętego. Otrzymujemy znak odwagi i tym samym kończymy misję powodzeniem.

3 thoughts on “Gramy! Heroes 3 – Kampania Narodziny Barbarzyńcy (3/5)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *