Krainę Enroth zamieszkują przeróżne istoty. Większość z nich trafiła do służby w którymś z sześciu typów zamków. Istnieje kilka jednostek, które obrały własną drogę. Nie najmiemy ich w miastach. Część zamieszkuje lokacje na mapie przygód, inne mogą zostać przywołane podczas walki za pomocą odpowiednich zaklęć. Żywiołaki oraz Duchy swoje siedliska otrzymały w dodatku PoL.
Umiejętności specjalne neutralnych:
–> Rozbójnik: powstrzymywanie kontrataku
–> Nomad: brak
–> Meduza: zamienia w kamień (20% szans podczas ataku)
–> Dżin: 10% szans na zniszczenie wrogiego oddziału
–> Duch: wciela zabite jednostki wroga do swojego oddziału jako duchy
–> Żywiołak ziemi: neutralne morale, odporność na czary umysłu, Burzę Żywiołów oraz Błyskawicę, wrażliwość na Deszcz Meteorytów (otrzymuje podwójne obrażenia)
–> Żywiołak powietrza: neutralne morale, odporność na czary umysłu i Deszcz Meteorytów, wrażliwość na Burzę Żywiołów i Błyskawicę (otrzymuje podwójne obrażenia)
–> Żywiołak wody: neutralne morale, odporność na czary umysłu i lodu, wrażliwość na czary ognia (otrzymuje podwójne obrażenia)
–> Żywiołak ognia: neutralne morale, odporność na czary ognia i umysłu, wrażliwość na czary lodu (otrzymuje podwójne obrażenia)
Jednostka |
Siedlisko, miejsce występowania lub czar |
Artykuł utworzony 03.05.2013r. dla Tajemnic Antagarichu.