Poziom 1: Nereida |  | Atak: | 5 | Obrona: | 2 | Obrażenia: | 1-2 | Wytrzymałość: | 4 | Szybkość: | 6 | Przyrost: | 16/32/48 | Koszt: | 35 | - odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna
| Siedlisko: Wodospad |
| Ulepszenie: Okeanida |  | Atak: | 6 | Obrona: | 2 | Obrażenia: | 1-3 | Wytrzymałość: | 4 | Szybkość: | 8 | Przyrost: | 16/32/48 | Koszt: | 45 | - odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna
| Siedlisko: ul. Wodospad |
|
Poziom 2: Marynarz |  | Atak: | 7 | Obrona: | 4 | Obrażenia: | 2-4 | Wytrzymałość: | 15 | Szybkość: | 4 | Przyrost: | 9/18/27 (+4) | Koszt: | 110 | | Siedlisko: Kwatery |
| Ulepszenie: Żeglarz |  | Atak: | 8 | Obrona: | 6 | Obrażenia: | 3-4 | Wytrzymałość: | 15 | Szybkość: | 5 | Przyrost: | 9/18/27 (+4) | Koszt: | 140 | | Siedlisko: ul. Kwatery |
|
Poziom 3: Pirat |  | Atak: | 8 | Obrona: | 6 | Obrażenia: | 3-7 | Strzały: | 4 | Wytrzymałość: | 15 | Szybkość: | 6 | Przyrost: | 7/14/21 | Koszt: | 225 | - brak ograniczeń w walce wręcz
| Siedlisko: Fregata |
| Ulepszenie: Korsarz |  | Atak: | 10 | Obrona: | 8 | Obrażenia: | 3-7 | Strzały: | 4 | Wytrzymałość: | 15 | Szybkość: | 7 | Przyrost: | 7/14/21 | Koszt: | 240 | - brak ograniczeń w walce wręcz,
- powstrzymuje kontratak
| Siedlisko: ul. Fregata |
|
Dalsze ulepszenie: Wilk morski |  | Atak: | 12 | Obrona: | 11 | Obrażenia: | 3-7 | Strzały: | 10 | Wytrzymałość: | 15 | Szybkość: | 8 | Przyrost: | 7/14/21 | Koszt: | 375 | - brak ograniczeń w walce wręcz,
- powstrzymuje kontratak,
- zabójczy strzał
| Siedlisko: Prochownia |
|
Poziom 4: Bestia sztormów |  | Atak: | 10 | Obrona: | 8 | Obrażenia: | 6-9 | Wytrzymałość: | 30 | Szybkość: | 9 | Przyrost: | 4/8/12 (+3) | Koszt: | 275 | | Siedlisko: Gniazdo |
| Ulepszenie: Assyd |  | Atak: | 11 | Obrona: | 8 | Obrażenia: | 6-10 | Wytrzymałość: | 30 | Szybkość: | 11 | Przyrost: | 4/8/12 (+3) | Koszt: | 325 | | Siedlisko: ul. Gniazdo |
|
Poziom 5: Zaklinaczka |  | Atak: | 12 | Obrona: | 7 | Obrażenia: | 10-12 | Strzały: | 12 | Wytrzymałość: | 35 | Szybkość: | 6 | Przyrost: | 3/6/9 | Koszt: | 515 | - osłabiający strzał (podstawowy)
| Siedlisko: Wieża mórz |
| Ulepszenie: Czarodziejka |  | Atak: | 12 | Obrona: | 9 | Obrażenia: | 10-16 | Strzały: | 12 | Wytrzymałość: | 35 | Szybkość: | 7 | Przyrost: | 3/6/9 | Koszt: | 565 | - osłabiający strzał (zaawansowany)
| Siedlisko: ul. Wieża mórz |
|
Poziom 6: Niksa |  | Atak: | 13 | Obrona: | 16 | Obrażenia: | 18-22 | Wytrzymałość: | 80 | Szybkość: | 6 | Przyrost: | 2/4/6 | Koszt: | 1000 | - zmniejsza atak przeciwnika o 30%
| Siedlisko: Fort niks |
| Ulepszenie: Zbrojna niksa |  | Atak: | 14 | Obrona: | 17 | Obrażenia: | 18-22 | Wytrzymałość: | 90 | Szybkość: | 7 | Przyrost: | 2/4/6 | Koszt: | 1300 | - zmniejsza atak przeciwnika o 60%
| Siedlisko: ul. Fort niks |
|
Poziom 7: Wąż morski |  | Atak: | 22 | Obrona: | 16 | Obrażenia: | 30-55 | Wytrzymałość: | 180 | Szybkość: | 9 | Przyrost: | 1/2/3 | Koszt: | 2200 | | Siedlisko: Wir wodny |
| Ulepszenie: Haspid |  | Atak: | 29 | Obrona: | 20 | Obrażenia: | 30-55 | Wytrzymałość: | 300 | Szybkość: | 12 | Przyrost: | 1/2/3 | Koszt: | 1  3500 | | Siedlisko: ul. Wir wodny |
|