Heroes 3 Jednostki – Przystań

Heroes 3 Jednostki
Przystań

Poziom 1: Nereida
nereida Atak: 5
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 6
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 35zloto
  • odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna
Siedlisko: Wodospad
Ulepszenie: Okeanida
okeanida Atak: 6
Obrona: 2
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 8
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 45zloto
  • odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna
Siedlisko: ul. Wodospad
Poziom 2: Marynarz
marynarz Atak: 7
Obrona: 4
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 4
Przyrost: 9/18/27
(+4)
Koszt: 110zloto
  • brak
Siedlisko: Kwatery
Ulepszenie: Żeglarz
zeglarz Atak: 8
Obrona: 6
Obrażenia: 3-4
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 5
Przyrost: 9/18/27
(+4)
Koszt: 140zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Kwatery
Poziom 3: Pirat
pirat Atak: 8
Obrona: 6
Obrażenia: 3-7
Strzały: 4
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 6
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 225zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: Fregata
Ulepszenie: Korsarz
korsarz Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 3-7
Strzały: 4
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 7
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 240zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: ul. Fregata
Dalsze ulepszenie: Wilk morski
wilkmorski Atak: 12 Obrona: 11
Obrażenia: 3-7 Strzały: 10
Wytrzymałość: 15 Szybkość: 8
Przyrost: 7/14/21 Koszt: 375zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • powstrzymuje kontratak,
  • zabójczy strzał
Siedlisko: Prochownia
Poziom 4: Bestia sztormów
bestiasztormow Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 6-9
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 9
Przyrost: 4/8/12
(+3)
Koszt: 275zloto
  • brak
Siedlisko: Gniazdo
Ulepszenie: Assyd
assyd Atak: 11
Obrona: 8
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 11
Przyrost: 4/8/12
(+3)
Koszt: 325zloto
  • amok
Siedlisko: ul. Gniazdo
Poziom 5: Zaklinaczka
zaklinaczka Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 10-12
Strzały: 12
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 515zloto
  • osłabiający strzał (podstawowy)
Siedlisko: Wieża mórz
Ulepszenie: Czarodziejka
czarodziejka Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 10-16
Strzały: 12
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 565zloto
  • osłabiający strzał (zaawansowany)
Siedlisko: ul. Wieża mórz
Poziom 6: Niksa
niksa Atak: 13
Obrona: 16
Obrażenia: 18-22
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 6
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1000zloto
  • zmniejsza atak przeciwnika o 30%
Siedlisko: Fort niks
Ulepszenie: Zbrojna niksa
zbrojnaniksa Atak: 14
Obrona: 17
Obrażenia: 18-22
Wytrzymałość: 90
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1300zloto
  • zmniejsza atak przeciwnika o 60%
Siedlisko: ul. Fort niks
Poziom 7: Wąż morski
wazmorski Atak: 22
Obrona: 16
Obrażenia: 30-55
Wytrzymałość: 180
Szybkość: 9
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2200zloto
  • zatruwa
Siedlisko: Wir wodny
Ulepszenie: Haspid
h3haspid Atak: 29
Obrona: 20
Obrażenia: 30-55
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 12
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
3500zloto
  • zatruwa,
  • odwet
Siedlisko: ul. Wir wodny

Dodaj komentarz