21 listopada 201820 września 2018 Mathias Heroes 3 Jednostki Przystań Poziom 1: Nereida Atak: 5 Obrona: 2 Obrażenia: 1-2 Wytrzymałość: 4 Szybkość: 6 Przyrost: 16/32/48 Koszt: 35 odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna Siedlisko: Wodospad Ulepszenie: Okeanida Atak: 6 Obrona: 2 Obrażenia: 1-3 Wytrzymałość: 4 Szybkość: 8 Przyrost: 16/32/48 Koszt: 45 odporna na Lodowy pocisk i Krąg zimna Siedlisko: ul. Wodospad Poziom 2: Marynarz Atak: 7 Obrona: 4 Obrażenia: 2-4 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 4 Przyrost: 9/18/27 (+4) Koszt: 110 brak Siedlisko: Kwatery Ulepszenie: Żeglarz Atak: 8 Obrona: 6 Obrażenia: 3-4 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 5 Przyrost: 9/18/27 (+4) Koszt: 140 brak Siedlisko: ul. Kwatery Poziom 3: Pirat Atak: 8 Obrona: 6 Obrażenia: 3-7 Strzały: 4 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 6 Przyrost: 7/14/21 Koszt: 225 brak ograniczeń w walce wręcz Siedlisko: Fregata Ulepszenie: Korsarz Atak: 10 Obrona: 8 Obrażenia: 3-7 Strzały: 4 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 7 Przyrost: 7/14/21 Koszt: 240 brak ograniczeń w walce wręcz, powstrzymuje kontratak Siedlisko: ul. Fregata Dalsze ulepszenie: Wilk morski Atak: 12 Obrona: 11 Obrażenia: 3-7 Strzały: 10 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 8 Przyrost: 7/14/21 Koszt: 375 brak ograniczeń w walce wręcz, powstrzymuje kontratak, zabójczy strzał Siedlisko: Prochownia Poziom 4: Bestia sztormów Atak: 10 Obrona: 8 Obrażenia: 6-9 Wytrzymałość: 30 Szybkość: 9 Przyrost: 4/8/12 (+3) Koszt: 275 brak Siedlisko: Gniazdo Ulepszenie: Assyd Atak: 11 Obrona: 8 Obrażenia: 6-10 Wytrzymałość: 30 Szybkość: 11 Przyrost: 4/8/12 (+3) Koszt: 325 amok Siedlisko: ul. Gniazdo Poziom 5: Zaklinaczka Atak: 12 Obrona: 7 Obrażenia: 10-12 Strzały: 12 Wytrzymałość: 35 Szybkość: 6 Przyrost: 3/6/9 Koszt: 515 osłabiający strzał (podstawowy) Siedlisko: Wieża mórz Ulepszenie: Czarodziejka Atak: 12 Obrona: 9 Obrażenia: 10-16 Strzały: 12 Wytrzymałość: 35 Szybkość: 7 Przyrost: 3/6/9 Koszt: 565 osłabiający strzał (zaawansowany) Siedlisko: ul. Wieża mórz Poziom 6: Niksa Atak: 13 Obrona: 16 Obrażenia: 18-22 Wytrzymałość: 80 Szybkość: 6 Przyrost: 2/4/6 Koszt: 1000 zmniejsza atak przeciwnika o 30% Siedlisko: Fort niks Ulepszenie: Zbrojna niksa Atak: 14 Obrona: 17 Obrażenia: 18-22 Wytrzymałość: 90 Szybkość: 7 Przyrost: 2/4/6 Koszt: 1300 zmniejsza atak przeciwnika o 60% Siedlisko: ul. Fort niks Poziom 7: Wąż morski Atak: 22 Obrona: 16 Obrażenia: 30-55 Wytrzymałość: 180 Szybkość: 9 Przyrost: 1/2/3 Koszt: 2200 zatruwa Siedlisko: Wir wodny Ulepszenie: Haspid Atak: 29 Obrona: 20 Obrażenia: 30-55 Wytrzymałość: 300 Szybkość: 12 Przyrost: 1/2/3 Koszt: 1 3500 zatruwa, odwet Siedlisko: ul. Wir wodny Wybierz frakcję Share on FacebookTweetFollow usSave