Heroes 3 Miasta
Inferno
Spis Treści
Zarządzanie
Koszt | |||
![]() |
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. | brak | brak |
![]() |
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. |
|
2500![]() |
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. |
|
5000![]() |
|
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 4000 sztuk złota dziennie. |
|
10000![]() |
Fortyfikacje
Koszt | |||
Wzmacnia mury zamku. | brak | 20 20 5000 ![]() |
|
Dodaje wieżę do fortu oraz zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. |
|
5 2500 ![]() |
|
Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. |
|
10 10 5000 ![]() |
Gospodarka
Koszt | |||
Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Umożliwia rekrutację bohaterów oraz pozyskanie danych na temat przeciwników. | brak | 5 500 ![]() |
|
Umożliwia produkcję wozów z amunicją. |
brak |
5 1000 ![]() |
|
Pozwala na sprzedaż oraz wymianę zasobów (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
brak |
5 500 ![]() |
|
Dostarcza codziennie 1 uncję rtęci. |
|
5 5000 ![]() |
Magia
Koszt | |||
Pozwala bohaterowi na zakup księgi zaklęć oraz poznanie znajdujących się w niej 5 zaklęć pierwszego poziomu. | brak | 5 5 2000 ![]() |
|
Dodaje 4 czary drugiego poziomu. |
|
5 5 4 4 4 4 1000 ![]() |
|
Dodaje 3 czary trzeciego poziomu. |
|
5 5 6 6 6 6 1000 ![]() |
|
Dodaje 2 czary czwartego poziomu. |
|
5 5 8 8 8 8 1000 ![]() |
|
Dodaje 1 czar piątego poziomu. |
|
5 5 10 10 10 10 1000 ![]() |
specjalne
Specjalne
Koszt | |||
zwiększa moc każdego odwiedzającego je bohatera o +1. |
|
5 1000 ![]() |
|
Zwiększają o +2 moc bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia. |
|
5 1000 ![]() |
|
Umożliwia przemieszczenie się armii pomiędzy miastami wyposażonymi we wrota wymiarów. | Cytadela | 5 5 10000 ![]() |
Graal
Koszt | |||
Obecność Bóstwa ognia zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Dodatkowo każdy następny tydzień będzie tygodniem chochlika. |
Armia
Koszt | |||
Umożliwia rekrutację chochlików. |
|
5 5 300 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację chowańców. |
|
1000![]() |
|
Powiększa populację chochlików i chowańców o 8 tygodniowo. |
|
1000![]() |
|
Umożliwia rekrutację gogów. |
|
5 1000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację magogów. |
|
5 1000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację piekielnych ogarów. |
|
10 1500 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację cerberów. |
|
5 1500 ![]() |
|
Zwiększa populację psich ogarów i cerberów o 3. |
|
1000![]() |
|
Umożliwia rekrutację demonów. |
|
5 5 2000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację rogatych demonów. |
|
5 5 2000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację czartów. |
|
3000![]() |
|
Umożliwia rekrutację czarcich lordów. |
|
5 5 3000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację ifrytów. |
|
10 3 3 2 3 4000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację słutańskich ifrytów. |
|
5 5 5 5 3000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację diabłów. |
|
10 10 20 15000 ![]() |
|
Umożliwia rekrutację arcydiabłów. |
|
5 5 20 20000 ![]() |