Heroes 3 Jednostki – Inferno

Heroes 3 Jednostki
Inferno

Poziom 1: Chochlik
chochlik Atak: 2
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 5
Przyrost: 15/30/49
(+8)
Koszt: 50zloto
  • brak
Siedlisko: Urodzisko
Ulepszenie: Chowaniec
chowaniec Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 7
Przyrost: 15/30/49
(+8)
Koszt: 60zloto
  • kradnie manę
Siedlisko: ul. Urodzisko
Poziom 2: Gog
gog Atak: 6
Obrona: 4
Obrażenia: 2-3
Strzały: 12
Wytrzymałość: 13
Szybkość: 4
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 125zloto
  • brak
Siedlisko: Sale grzechu
Ulepszenie: Magog
magog Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 2-3
Strzały: 24
Wytrzymałość: 13
Szybkość: 6
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 175zloto
  • wielopolowy atak kulą ognia
Siedlisko: ul. Sale grzechu
Poziom 3: Piekielny ogar
piekielny-ogar Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 2-7
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 7
Przyrost: 5/10/16
(+3)
Koszt: 200zloto
  • brak
Siedlisko: Psiarnia
Ulepszenie: Cerber
cerber Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 2-7
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 8
Przyrost: 5/10/16
(+3)
Koszt: 250zloto
  • powstrzymuje kontratak,
  • trójpolowy atak
Siedlisko: ul. Psiarnia
Poziom 4: Demon
demon Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 250zloto
  • brak
Siedlisko: Wrota demonów
Ulepszenie: Rogaty demon
rogaty-demon Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 270zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Wrota demonów
Poziom 5: Czart
czart Atak: 13
Obrona: 13
Obrażenia: 13-17
Wytrzymałość: 45
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 500zloto
  • brak
Siedlisko: Przedsionek piekieł
Ulepszenie: Czarci lord
czarci-lord Atak: 13
Obrona: 13
Obrażenia: 13-17
Wytrzymałość: 45
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 700zloto
  • wskrzesza demony z ciał sprzymierzeńców
Siedlisko: ul. Przedsionek piekieł
Poziom 6: Ifryt
ifryt Atak: 16
Obrona: 12
Obrażenia: 16-24
Wytrzymałość: 90
Szybkość: 9
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 900zloto
  • nienawidzi dżinów,
  • odporność na ogień
Siedlisko: Jezioro ognia
Ulepszenie: Sułtański ifryt
sultanski-ifryt Atak: 16
Obrona: 14
Obrażenia: 16-24
Wytrzymałość: 90
Szybkość: 13
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100zloto
  • nienawidzi dżinów,
  • odporność na ogień,
  • ognista tarcza
Siedlisko: ul. Jezioro ognia
Poziom 7: Diabeł
diabel Atak: 19
Obrona: 21
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 160
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
2700zloto
  • nienawidzi aniołów,
  • powstrzymuje kontratak,
  • -1 do szczęścia przeciwników
Siedlisko: Przeklęty pałac
Ulepszenie: Arcydiabeł
arcydiabel Atak: 26
Obrona: 28
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 17
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2
4500zloto
  • nienawidzi aniołów,
  • powstrzymuje kontratak,
  • -1 do szczęścia przeciwników
Siedlisko: ul. Przeklęty pałac

Dodaj komentarz