heroes 3 forteca

Heroes 3 Jednostki
Forteca

Poziom 1: Gremlin
gremlinAtak:3
Obrona:3
Obrażenia:1-2
Wytrzymałość:4
Szybkość:4
Przyrost:16/32/48
Koszt:30zloto
  • brak
Siedlisko: Warsztat
Ulepszenie: Większy Gremlin
wiekszy-gremlinAtak:3
Obrona:3
Obrażenia:1-2
Strzały:8
Wytrzymałość:4
Szybkość:5
Przyrost:16/32/48
Koszt:40zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Warsztat
Poziom 2: Kamienny Gargulec
kamienny-gargulecAtak:6
Obrona:6
Obrażenia:2-3
Wytrzymałość:16
Szybkość:6
Przyrost:9/18/29
(+4)
Koszt:130zloto
  • jednostka nieożywiona
Siedlisko: Kaplica
Ulepszenie: Obsydianowy gargulec
obsydianowy-gargulecAtak:7
Obrona:7
Obrażenia:2-3
Wytrzymałość:16
Szybkość:9
Przyrost:9/18/29
(+4)
Koszt:150zloto
  • jednostka nieożywiona
Siedlisko: ul. Kaplica
Poziom 3: Kamienny Golem
kamienny-golemAtak:7
Obrona:10
Obrażenia:4-5
Wytrzymałość:30
Szybkość:3
Przyrost:6/12/18
Koszt:150zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 50% niższe obrażanie od magii
Siedlisko: Fabryka golemów
Ulepszenie: Żelazny golem
zelazny-golemAtak:9
Obrona:10
Obrażenia:4-5
Wytrzymałość:35
Szybkość:5
Przyrost:6/12/18
Koszt:200zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 75% niższe obrażanie od magii
Siedlisko: ul. Fabryka golemów
Poziom 4: Mag
magAtak:11
Obrona:8
Obrażenia:7-9
Strzały:24
Wytrzymałość:25
Szybkość:5
Przyrost:4/8/12
Koszt:350zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • obniża koszt zaklęć bohatera o 2
Siedlisko: Wieża magów
Ulepszenie: Arcymag
arcymagAtak:12
Obrona:9
Obrażenia:7-9
Strzały:24
Wytrzymałość:30
Szybkość:7
Przyrost:4/8/12
Koszt:450zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz oraz strzelaniu przez mury,
  • obniża koszt zaklęć bohatera o 2
Siedlisko: ul. Wieża magów
Poziom 5: Dżin
DżinAtak:12
Obrona:12
Obrażenia:13-16
Wytrzymałość:40
Szybkość:7
Przyrost:3/6/9
Koszt:550zloto
  • nienawidzi ifrytów
Siedlisko: Ołtarz życzeń
Ulepszenie: Większy Dżin
wiekszy-dzinAtak:12
Obrona:12
Obrażenia:13-16
Wytrzymałość:40
Szybkość:11
Przyrost:3/6/9
Koszt:600zloto
  • nienawidzi ifrytów,
  • rzuca czary dające losowe korzyści
Siedlisko: ul. Ołtarz życzeń
Poziom 6: Naga
nagaAtak:16
Obrona:13
Obrażenia:20
Wytrzymałość:110
Szybkość:5
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100zloto
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: Złoty pawilon
Ulepszenie: Naga królewska
naga-krolewskaAtak:16
Obrona:13
Obrażenia:30
Wytrzymałość:110
Szybkość:7
Przyrost:2/4/6
Koszt:1600zloto
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: ul. Złoty pawilon
Poziom 7: Gigant
gigantAtak:19
Obrona:16
Obrażenia:40-60
Wytrzymałość:150
Szybkość:7
Przyrost:1/2/3
Koszt:1
2000zloto
  • odporność na czary umysłu
Siedlisko: Świątynia obłoków
Ulepszenie: Tytan
tytanAtak:24
Obrona:24
Obrażenia:40-60
Strzały:24
Wytrzymałość:300
Szybkość:11
Przyrost:1/2/3
Koszt:2
5000zloto
  • nienawidzi Czarnych Smoków,
  • odporność na czary umysłu,
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: ul. Świątynia obłoków

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *