Heroes 3 Jednostki – Forteca

Heroes 3 Jednostki
Forteca

Poziom 1: Gremlin
gremlin Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 30zloto
  • brak
Siedlisko: Warsztat
Ulepszenie: Większy Gremlin
wiekszy-gremlin Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Strzały: 8
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 5
Przyrost: 16/32/48
Koszt: 40zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Warsztat
Poziom 2: Kamienny Gargulec
kamienny-gargulec Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/29
(+4)
Koszt: 130zloto
  • jednostka nieożywiona
Siedlisko: Kaplica
Ulepszenie: Obsydianowy gargulec
obsydianowy-gargulec Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Przyrost: 9/18/29
(+4)
Koszt: 150zloto
  • jednostka nieożywiona
Siedlisko: ul. Kaplica
Poziom 3: Kamienny Golem
kamienny-golem Atak: 7
Obrona: 10
Obrażenia: 4-5
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 3
Przyrost: 6/12/18
Koszt: 150zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 50% niższe obrażanie od magii
Siedlisko: Fabryka golemów
Ulepszenie: Żelazny golem
zelazny-golem Atak: 9
Obrona: 10
Obrażenia: 4-5
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 6/12/18
Koszt: 200zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 75% niższe obrażanie od magii
Siedlisko: ul. Fabryka golemów
Poziom 4: Mag
mag Atak: 11
Obrona: 8
Obrażenia: 7-9
Strzały: 24
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 350zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • obniża koszt zaklęć bohatera o 2
Siedlisko: Wieża magów
Ulepszenie: Arcymag
arcymag Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 7-9
Strzały: 24
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 450zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz oraz strzelaniu przez mury,
  • obniża koszt zaklęć bohatera o 2
Siedlisko: ul. Wieża magów
Poziom 5: Dżin
Dżin Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 13-16
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 550zloto
  • nienawidzi ifrytów
Siedlisko: Ołtarz życzeń
Ulepszenie: Większy Dżin
wiekszy-dzin Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 13-16
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 11
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600zloto
  • nienawidzi ifrytów,
  • rzuca czary dające losowe korzyści
Siedlisko: ul. Ołtarz życzeń
Poziom 6: Naga
naga Atak: 16
Obrona: 13
Obrażenia: 20
Wytrzymałość: 110
Szybkość: 5
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100zloto
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: Złoty pawilon
Ulepszenie: Naga królewska
naga-krolewska Atak: 16
Obrona: 13
Obrażenia: 30
Wytrzymałość: 110
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1600zloto
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: ul. Złoty pawilon
Poziom 7: Gigant
gigant Atak: 19
Obrona: 16
Obrażenia: 40-60
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 7
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
2000zloto
  • odporność na czary umysłu
Siedlisko: Świątynia obłoków
Ulepszenie: Tytan
tytan Atak: 24
Obrona: 24
Obrażenia: 40-60
Strzały: 24
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2
5000zloto
  • nienawidzi Czarnych Smoków,
  • odporność na czary umysłu,
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: ul. Świątynia obłoków

Dodaj komentarz