heroes 3

Heroes 3
Jednostki neutralne

Poziom 1

Chłop

chlopAtak:1
Obrona:1
Obrażenia:1
Wytrzymałość:1
Szybkość:3
Przyrost:25
Koszt:10zloto
  • brak
Siedlisko: Słomiana chata

Niziołek

niziolekAtak:4
Obrona:2
Obrażenia:1-3
Strzały:24
Wytrzymałość:4
Szybkość:5
Przyrost:15
Koszt:40zloto
  • zawsze wysokie szczęście
Siedlisko: Nora

Poziom 2

Rozbójnik

rozbojnikAtak:8
Obrona:3
Obrażenia:2-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:6
Przyrost:8
Koszt:100zloto
  • szpieguje
Siedlisko: Jaskinia nicponi

Dzik

dzikAtak:6
Obrona:5
Obrażenia:2-3
Wytrzymałość:15
Szybkość:6
Przyrost:8
Koszt:150zloto
  • brak
Siedlisko: Knurza dolina

Poziom 3

Mumia

mumiaAtak:7
Obrona:7
Obrażenia:3-5
Wytrzymałość:30
Szybkość:5
Przyrost:7
Koszt:300zloto
  • nieumarły,
  • przeklina wrogów
Siedlisko: Krypta klątw

Nomad

nomadAtak:9
Obrona:8
Obrażenia:2-6
Wytrzymałość:30
Szybkość:7
Przyrost:7
Koszt:200zloto
  • nie zwalnia na piasku
Siedlisko: Namiot nomadów

Poziom 4

Strzelec

strzelecAtak:12Obrona:10
Obrażenia:8-10Strzały:24
Wytrzymałość:15Szybkość:9
Przyrost:4Koszt:400zloto
  • brak kar za odległość i strzelanie przez mury
Siedlisko: Wieża na szczycie drzewa

Poziom 5

Złoty Golem

zloty_golemAtak:11
Obrona:12
Obrażenia:8-10
Wytrzymałość:50
Szybkość:5
Przyrost:3
Koszt:500zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 85% mniejsze obrażenia od magii
Siedlisko: Fabryka golemów

Troll

trollAtak:14
Obrona:7
Obrażenia:10-15
Wytrzymałość:40
Szybkość:7
Przyrost:3
Koszt:500zloto
  • regeneracja
Siedlisko: Most trolli

Poziom 6

Diamentowy Golem

diamentowy_golemAtak:13
Obrona:12
Obrażenia:10-14
Wytrzymałość:60
Szybkość:5
Przyrost:2
Koszt:750zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 95% mniejsze obrażenia od magii
Siedlisko: Fabryka golemów

Czarodziej

czarodziejAtak:17
Obrona:12
Obrażenia:14
Strzały:32
Wytrzymałość:30
Szybkość:9
Przyrost:2
Koszt:750zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz i kar za strzelanie przez mury,
  • rzuca czary grupowe
Siedlisko: Dolina czarodzieja

Smoki

Poziom 8: Czarodziejski Smok

czarodziejski_smokAtak:20
Obrona:20
Obrażenia:20-30
Wytrzymałość:500
Szybkość:15
Przyrost:1
Koszt:8 klejnot
10000zloto
  • rzuca czary ofensywne,
  • chroniony magicznym lustrem
Siedlisko: Magiczna puszcza

Poziom 10: Kryształowy Smok

krysztalowy_smokAtak:40
Obrona:40
Obrażenia:60-75
Wytrzymałość:800
Szybkość:16
Przyrost:1
Koszt:10 krysztal
20000zloto
  • 20% odporności na magię,
  • obecność w armii generuje 3 kryształy tygodniowo
Siedlisko: Kryształowa grota

Poziom 10: Rdzawy Smok

rdzawy_smokAtak:30
Obrona:30
Obrażenia:50
Wytrzymałość:750
Szybkość:17
Przyrost:1
Koszt:14
15000zloto
  • zionięcie,
  • kwasowy oddech
Siedlisko: Siarkowa jama

Poziom 10: Błękitny Smok

blekitny_smokAtak:50
Obrona:50
Obrażenia:70-80
Wytrzymałość:1000
Szybkość:19
Przyrost:1
Koszt:20
30000zloto
  • zionięcie,
  • strach,
  • odporność na czary poziomu 1-3
Siedlisko: Zamarznięte klify

Nowe jednostki z Horn of the Abbys

Leprekaun

leprekaunAtak:8Obrona:5
Obrażenia:3-5
Wytrzymałość:15Szybkość:5
Przyrost:9Koszt:100zloto
  • uszczęśliwia,
  • podwaja szanse na wysokie szczęście
Siedlisko: Piwiarnia

Satyr

satyrAtak:10Obrona:11
Obrażenia:6-10
Wytrzymałość:35Szybkość:7
Przyrost:4Koszt:300zloto
  • rozwesela
Siedlisko: Winiarnia

Fangarm

fangarmAtak:12Obrona:12
Obrażenia:8-12
Wytrzymałość:50Szybkość:6
Przyrost:3Koszt:600zloto
  • odporny na czary umysłu,
  • zawsze kontratakuje,
  • hipnotyzuje
Siedlisko: Ziggurat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *