Heroes 3 Jednostki neutralne

Heroes 3
Jednostki neutralne

Poziom 1

Chłop

chlop Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 3
Przyrost: 25
Koszt: 10zloto
  • brak
Siedlisko: Słomiana chata

Niziołek

niziolek Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1-3
Strzały: 24
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 5
Przyrost: 15
Koszt: 40zloto
  • zawsze wysokie szczęście
Siedlisko: Nora

Poziom 2

Rozbójnik

rozbojnik Atak: 8
Obrona: 3
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 100zloto
  • szpieguje
Siedlisko: Jaskinia nicponi

Dzik

dzik Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 6
Przyrost: 8
Koszt: 150zloto
  • brak
Siedlisko: Knurza dolina

Poziom 3

Mumia

mumia Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 5
Przyrost: 7
Koszt: 300zloto
  • nieumarły,
  • przeklina wrogów
Siedlisko: Krypta klątw

Nomad

nomad Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 2-6
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 7
Koszt: 200zloto
  • nie zwalnia na piasku
Siedlisko: Namiot nomadów

Poziom 4

Strzelec

strzelec Atak: 12 Obrona: 10
Obrażenia: 8-10 Strzały: 24
Wytrzymałość: 15 Szybkość: 9
Przyrost: 4 Koszt: 400zloto
  • brak kar za odległość i strzelanie przez mury
Siedlisko: Wieża na szczycie drzewa

Poziom 5

Złoty Golem

zloty_golem Atak: 11
Obrona: 12
Obrażenia: 8-10
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 5
Przyrost: 3
Koszt: 500zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 85% mniejsze obrażenia od magii
Siedlisko: Fabryka golemów

Troll

troll Atak: 14
Obrona: 7
Obrażenia: 10-15
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 3
Koszt: 500zloto
  • regeneracja
Siedlisko: Most trolli

Poziom 6

Diamentowy Golem

diamentowy_golem Atak: 13
Obrona: 12
Obrażenia: 10-14
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 2
Koszt: 750zloto
  • jednostka nieożywiona,
  • o 95% mniejsze obrażenia od magii
Siedlisko: Fabryka golemów

Czarodziej

czarodziej Atak: 17
Obrona: 12
Obrażenia: 14
Strzały: 32
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 9
Przyrost: 2
Koszt: 750zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz i kar za strzelanie przez mury,
  • rzuca czary grupowe
Siedlisko: Dolina czarodzieja

Smoki

Poziom 8: Czarodziejski Smok

czarodziejski_smok Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 20-30
Wytrzymałość: 500
Szybkość: 15
Przyrost: 1
Koszt: 8 klejnot
10000zloto
  • rzuca czary ofensywne,
  • chroniony magicznym lustrem
Siedlisko: Magiczna puszcza

Poziom 10: Kryształowy Smok

krysztalowy_smok Atak: 40
Obrona: 40
Obrażenia: 60-75
Wytrzymałość: 800
Szybkość: 16
Przyrost: 1
Koszt: 10 krysztal
20000zloto
  • 20% odporności na magię,
  • obecność w armii generuje 3 kryształy tygodniowo
Siedlisko: Kryształowa grota

Poziom 10: Rdzawy Smok

rdzawy_smok Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 750
Szybkość: 17
Przyrost: 1
Koszt: 14
15000zloto
  • zionięcie,
  • kwasowy oddech
Siedlisko: Siarkowa jama

Poziom 10: Błękitny Smok

blekitny_smok Atak: 50
Obrona: 50
Obrażenia: 70-80
Wytrzymałość: 1000
Szybkość: 19
Przyrost: 1
Koszt: 20
30000zloto
  • zionięcie,
  • strach,
  • odporność na czary poziomu 1-3
Siedlisko: Zamarznięte klify

Nowe jednostki z Horn of the Abbys

Leprekaun

leprekaun Atak: 8 Obrona: 5
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 15 Szybkość: 5
Przyrost: 9 Koszt: 100zloto
  • uszczęśliwia,
  • podwaja szanse na wysokie szczęście
Siedlisko: Piwiarnia

Satyr

satyr Atak: 10 Obrona: 11
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 35 Szybkość: 7
Przyrost: 4 Koszt: 300zloto
  • rozwesela
Siedlisko: Winiarnia

Fangarm

fangarm Atak: 12 Obrona: 12
Obrażenia: 8-12
Wytrzymałość: 50 Szybkość: 6
Przyrost: 3 Koszt: 600zloto
  • odporny na czary umysłu,
  • zawsze kontratakuje,
  • hipnotyzuje
Siedlisko: Ziggurat

Dodaj komentarz