heroes 3 twierdza

Heroes 3 Jednostki
Twierdza

Poziom 1: Goblin
goblinAtak:4
Obrona:2
Obrażenia:1-2
Wytrzymałość:5
Szybkość:5
Przyrost:15/30/49
(+8)
Koszt:40zloto
  • brak
Siedlisko: Koszary goblinów
Ulepszenie: Hobgoblin
hobgoblinAtak:5
Obrona:3
Obrażenia:1-2
Wytrzymałość:5
Szybkość:7
Przyrost:15/30/49
(+8)
Koszt:50zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Koszary goblinów
Poziom 2: Wilczy Jeździec
wilczy-jezdziecAtak:7
Obrona:5
Obrażenia:2-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:6
Przyrost:9/18/27
Koszt:100zloto
  • brak
Siedlisko: Wilczy wybieg
Ulepszenie: Wilczy Rycerz
wilczy-rycerzAtak:8
Obrona:5
Obrażenia:3-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:8
Przyrost:9/18/27
Koszt:140zloto
  • podwójny atak
Siedlisko: ul. Wilczy wybieg
Poziom 3: Ork
orkAtak:8
Obrona:4
Obrażenia:2-5
Strzały:12
Wytrzymałość:15
Szybkość:4
Przyrost:7/14/21
Koszt:150zloto
  • brak
Siedlisko: Wieża orków
Ulepszenie: Uruk
urukAtak:8
Obrona:4
Obrażenia:2-5
Strzały:24
Wytrzymałość:20
Szybkość:5
Przyrost:7/14/21
Koszt:165zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Wieża orków
Poziom 4: Ogr
ogrAtak:13
Obrona:7
Obrażenia:6-12
Wytrzymałość:40
Szybkość:4
Przyrost:4/8/12
Koszt:300zloto
  • brak
Siedlisko: Fort ogrów
Ulepszenie: Ogr Szaman
ogr-szamanAtak:13
Obrona:7
Obrażenia:6-12
Wytrzymałość:60
Szybkość:5
Przyrost:4/8/12
Koszt:400zloto
  • rzuca żądzę krwi
Siedlisko: ul. Fort ogrów
Poziom 5: Rok
rokAtak:13
Obrona:11
Obrażenia:11-15
Wytrzymałość:60
Szybkość:7
Przyrost:3/6/9
Koszt:700zloto
  • brak
Siedlisko: Gniazdo na urwisku
Ulepszenie: Ptak Gromu
ptak-gromuAtak:13
Obrona:11
Obrażenia:11-15
Wytrzymałość:60
Szybkość:11
Przyrost:3/6/9
Koszt:750zloto
  • uderzenie pioruna
Siedlisko: ul. Gniazdo na urwisku
Poziom 6: Cyklop
cyklopAtak:15
Obrona:12
Obrażenia:16-20
Strzały:12
Wytrzymałość:70
Szybkość:6
Przyrost:2/4/6
Koszt:750zloto
  • może atakować mury (balistyka poz. podstawowy)
Siedlisko: Grota cyklopów
Ulepszenie: Cyklop królewski
cyklop-krolewskiAtak:17
Obrona:13
Obrażenia:16-20
Strzały:24
Wytrzymałość:70
Szybkość:8
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100zloto
  • może atakować mury (balistyka poz. zaawansowany)
Siedlisko: ul. Grota cyklopów
Poziom 7: Behemot
behemotAtak:17
Obrona:17
Obrażenia:50
Wytrzymałość:160
Szybkość:6
Przyrost:1/2/3
Koszt:1
1500zloto
  • obniża obronę atakowanego oddziału o 40%
Siedlisko: Siedlisko behemotów
Ulepszenie: Starożytny behemot
starozytny-behemotAtak:19
Obrona:19
Obrażenia:30-50
Wytrzymałość:300
Szybkość:9
Przyrost:1/2/3
Koszt:1
3000zloto
  • obniża obronę atakowanego oddziału o 80%
Siedlisko: ul. Siedlisko behemotów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *