Heroes 3 Jednostki – Twierdza

Heroes 3 Jednostki
Twierdza

Poziom 1: Goblin
goblin Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 5
Przyrost: 15/30/49
(+8)
Koszt: 40zloto
  • brak
Siedlisko: Koszary goblinów
Ulepszenie: Hobgoblin
hobgoblin Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 7
Przyrost: 15/30/49
(+8)
Koszt: 50zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Koszary goblinów
Poziom 2: Wilczy Jeździec
wilczy-jezdziec Atak: 7
Obrona: 5
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 100zloto
  • brak
Siedlisko: Wilczy wybieg
Ulepszenie: Wilczy Rycerz
wilczy-rycerz Atak: 8
Obrona: 5
Obrażenia: 3-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 8
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 140zloto
  • podwójny atak
Siedlisko: ul. Wilczy wybieg
Poziom 3: Ork
ork Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2-5
Strzały: 12
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 4
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 150zloto
  • brak
Siedlisko: Wieża orków
Ulepszenie: Uruk
uruk Atak: 8
Obrona: 4
Obrażenia: 2-5
Strzały: 24
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 5
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 165zloto
  • brak
Siedlisko: ul. Wieża orków
Poziom 4: Ogr
ogr Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 4
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300zloto
  • brak
Siedlisko: Fort ogrów
Ulepszenie: Ogr Szaman
ogr-szaman Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
  • rzuca żądzę krwi
Siedlisko: ul. Fort ogrów
Poziom 5: Rok
rok Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 700zloto
  • brak
Siedlisko: Gniazdo na urwisku
Ulepszenie: Ptak Gromu
ptak-gromu Atak: 13
Obrona: 11
Obrażenia: 11-15
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 11
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 750zloto
  • uderzenie pioruna
Siedlisko: ul. Gniazdo na urwisku
Poziom 6: Cyklop
cyklop Atak: 15
Obrona: 12
Obrażenia: 16-20
Strzały: 12
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 6
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 750zloto
  • może atakować mury (balistyka poz. podstawowy)
Siedlisko: Grota cyklopów
Ulepszenie: Cyklop królewski
cyklop-krolewski Atak: 17
Obrona: 13
Obrażenia: 16-20
Strzały: 24
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 8
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1100zloto
  • może atakować mury (balistyka poz. zaawansowany)
Siedlisko: ul. Grota cyklopów
Poziom 7: Behemot
behemot Atak: 17
Obrona: 17
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 160
Szybkość: 6
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
1500zloto
  • obniża obronę atakowanego oddziału o 40%
Siedlisko: Siedlisko behemotów
Ulepszenie: Starożytny behemot
starozytny-behemot Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 30-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 9
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
3000zloto
  • obniża obronę atakowanego oddziału o 80%
Siedlisko: ul. Siedlisko behemotów

Dodaj komentarz

2 Comments