5 listopada 201820 września 2018 Mathias Heroes 3 Jednostki Twierdza Poziom 1: Goblin Atak: 4 Obrona: 2 Obrażenia: 1-2 Wytrzymałość: 5 Szybkość: 5 Przyrost: 15/30/49 (+8) Koszt: 40 brak Siedlisko: Koszary goblinów Ulepszenie: Hobgoblin Atak: 5 Obrona: 3 Obrażenia: 1-2 Wytrzymałość: 5 Szybkość: 7 Przyrost: 15/30/49 (+8) Koszt: 50 brak Siedlisko: ul. Koszary goblinów Poziom 2: Wilczy Jeździec Atak: 7 Obrona: 5 Obrażenia: 2-4 Wytrzymałość: 10 Szybkość: 6 Przyrost: 9/18/27 Koszt: 100 brak Siedlisko: Wilczy wybieg Ulepszenie: Wilczy Rycerz Atak: 8 Obrona: 5 Obrażenia: 3-4 Wytrzymałość: 10 Szybkość: 8 Przyrost: 9/18/27 Koszt: 140 podwójny atak Siedlisko: ul. Wilczy wybieg Poziom 3: Ork Atak: 8 Obrona: 4 Obrażenia: 2-5 Strzały: 12 Wytrzymałość: 15 Szybkość: 4 Przyrost: 7/14/21 Koszt: 150 brak Siedlisko: Wieża orków Ulepszenie: Uruk Atak: 8 Obrona: 4 Obrażenia: 2-5 Strzały: 24 Wytrzymałość: 20 Szybkość: 5 Przyrost: 7/14/21 Koszt: 165 brak Siedlisko: ul. Wieża orków Poziom 4: Ogr Atak: 13 Obrona: 7 Obrażenia: 6-12 Wytrzymałość: 40 Szybkość: 4 Przyrost: 4/8/12 Koszt: 300 brak Siedlisko: Fort ogrów Ulepszenie: Ogr Szaman Atak: 13 Obrona: 7 Obrażenia: 6-12 Wytrzymałość: 60 Szybkość: 5 Przyrost: 4/8/12 Koszt: 400 rzuca żądzę krwi Siedlisko: ul. Fort ogrów Poziom 5: Rok Atak: 13 Obrona: 11 Obrażenia: 11-15 Wytrzymałość: 60 Szybkość: 7 Przyrost: 3/6/9 Koszt: 700 brak Siedlisko: Gniazdo na urwisku Ulepszenie: Ptak Gromu Atak: 13 Obrona: 11 Obrażenia: 11-15 Wytrzymałość: 60 Szybkość: 11 Przyrost: 3/6/9 Koszt: 750 uderzenie pioruna Siedlisko: ul. Gniazdo na urwisku Poziom 6: Cyklop Atak: 15 Obrona: 12 Obrażenia: 16-20 Strzały: 12 Wytrzymałość: 70 Szybkość: 6 Przyrost: 2/4/6 Koszt: 750 może atakować mury (balistyka poz. podstawowy) Siedlisko: Grota cyklopów Ulepszenie: Cyklop królewski Atak: 17 Obrona: 13 Obrażenia: 16-20 Strzały: 24 Wytrzymałość: 70 Szybkość: 8 Przyrost: 2/4/6 Koszt: 1100 może atakować mury (balistyka poz. zaawansowany) Siedlisko: ul. Grota cyklopów Poziom 7: Behemot Atak: 17 Obrona: 17 Obrażenia: 50 Wytrzymałość: 160 Szybkość: 6 Przyrost: 1/2/3 Koszt: 1 1500 obniża obronę atakowanego oddziału o 40% Siedlisko: Siedlisko behemotów Ulepszenie: Starożytny behemot Atak: 19 Obrona: 19 Obrażenia: 30-50 Wytrzymałość: 300 Szybkość: 9 Przyrost: 1/2/3 Koszt: 1 3000 obniża obronę atakowanego oddziału o 80% Siedlisko: ul. Siedlisko behemotów Wybierz frakcję Share on FacebookTweetFollow usSave
2 thoughts on “Heroes 3 Jednostki – Twierdza”