Heroes 3 Jednostki – Nekropolia

Heroes 3 Jednostki
Nekropolia

Poziom 1: Szkielet
szkielet Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 4
Przyrost: 12/24/39
(+7)
Koszt: 60zloto
  • nieumarły
Siedlisko: Przeklęta świątynia
Ulepszenie: Kościej
kosciej Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 12/24/39
(+7)
Koszt: 70zloto
  • nieumarły
Siedlisko: ul. Przeklęta świątynia
Poziom 2: Ożywieniec
ozywieniec Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 3
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 100zloto
  • nieumarły
Siedlisko: Cmentarz
Ulepszenie: Zombie
zombie Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 4
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 125zloto
  • nieumarły,
  • plaga
Siedlisko: ul. Cmentarz
Poziom 3: Zjawa
zjawa Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 18
Szybkość: 5
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 200zloto
  • nieumarły,
  • regeneracja
Siedlisko: Grobowiec dusz
Ulepszenie: Upiór
upior Atak: 7
Obrona: 7
Obrażenia: 3-5
Wytrzymałość: 18
Szybkość: 7
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 230zloto
  • nieumarły,
  • regeneracja,
  • absorbuje manę
Siedlisko: ul. Grobowiec dusz
Poziom 4: Wampir
wampir Atak: 10
Obrona: 9
Obrażenia: 5-8
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 360zloto
  • nieumarły,
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: Dworek
Ulepszenie: Wampirzy lord
wampirzy-lord Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 5-8
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 9
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 500zloto
  • nieumarły,
  • powstrzymuje kontratak,
  • wysysa życie
Siedlisko: ul. Dworek
Poziom 5: Lisz
lisz Atak: 13
Obrona: 10
Obrażenia: 11-13
Strzały: 12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 350zloto
  • nieumarły,
  • wielopowy atak trującą chmurą
Siedlisko: Mauzoleum
Ulepszenie: Arcylisz
arcylisz Atak: 13
Obrona: 10
Obrażenia: 11-15
Strzały: 24
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600zloto
  • nieumarły,
  • wielopowy atak trującą chmurą
Siedlisko: ul. Mauzoleum
Poziom 6: Czarny rycerz
czarny-rycerz Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 15-30
Wytrzymałość: 120
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1200zloto
  • nieumarły,
  • przeklina wrogów
Siedlisko: Sale ciemności
Ulepszenie: Upiorny rycerz
upiorny-rycerz Atak: 18
Obrona: 18
Obrażenia: 15-30
Wytrzymałość: 120
Szybkość: 9
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1500zloto
  • nieumarły,
  • przeklina wrogów,
  • uderzenie śmierci
Siedlisko: ul. Sale ciemności
Poziom 7: Kościany smok
kosciany-smok Atak: 17
Obrona: 15
Obrażenia: 25-50
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 9
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
1800zloto
  • nieumarły,
  • -1 do morale przeciwnika
Siedlisko: Smocza krypta
Ulepszenie: Upiorny Smok
upiorny-smok Atak: 17
Obrona: 19
Obrażenia: 25-50
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 14
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2
3000zloto
  • nieumarły,
  • -1 do morale przeciwnika,
  • postarzanie
Siedlisko: ul. Smocza krypta

Dodaj komentarz