Heroes 3 Jednostki – Loch

Heroes 3 Jednostki
Loch

Poziom 1: Troglodyta
troglodyta Atak: 4
Obrona: 3
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4
Przyrost: 14/28/45
(+7)
Koszt: 50zloto
  • odporność na oślepienie
Siedlisko: Czarci krąg
Ulepszenie: Piekielny troglodyta
piekielny-droglodyta Atak: 5
Obrona: 4
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 6
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/45
(+7)
Koszt: 65zloto
  • odporność na oślepienie
Siedlisko: ul. Czarci krąg
Poziom 2: Harpia
harpia Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 6
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 130zloto
  • atakuje i wraca na miejsce
Siedlisko: Harpie gniazda
Ulepszenie: Harpia Wiedźma
harpia-wiedzma Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 1-4
Wytrzymałość: 14
Szybkość: 9
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 170zloto
  • atakuje i wraca na miejsce,
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: ul. Harpie gniazda
Poziom 3: Złe oko
zle-oko Atak: 9
Obrona: 7
Obrażenia: 3-5
Strzały: 12
Wytrzymałość: 22
Szybkość: 7
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 250zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: Kolumna oczu
Ulepszenie: Obserwator
obserwator Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 3-5
Strzały: 24
Wytrzymałość: 22
Szybkość: 7
Przyrost: 7/14/21
Koszt: 280zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: ul. Kolumna oczu
Poziom 4: Meduza
meduza Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 6-8
Strzały: 4
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • zamienia w kamień
Siedlisko: Kaplica zastygłego słowa
Ulepszenie: Królewska meduza
krolewska-meduza Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 6-8
Strzały: 8
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 330zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz,
  • zamienia w kamień
Siedlisko: ul. Kaplica zastygłego słowa
Poziom 5: Minotaur
minotaur Atak: 14
Obrona: 12
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 500zloto
  • zawsze wysokie morale
Siedlisko: Labirynt
Ulepszenie: Wielki Minotaur
wielki-minotaur Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 8
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 575zloto
  • zawsze wysokie morale
Siedlisko: ul. Labirynt
Poziom 6: Mantikora
mantikora Atak: 15
Obrona: 13
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 850zloto
  • brak
Siedlisko: Legowisko mantikor
Ulepszenie: Chimera
chimera Atak: 16
Obrona: 14
Obrażenia: 14-20
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 11
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1050zloto
  • paraliż
Siedlisko: Legowisko chimer
Poziom 7: Czerwony smok
czerwony-smok Atak: 19
Obrona: 19
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 180
Szybkość: 11
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
2500zloto
  • zionięcie,
  • odporność na czary poziomu 1-3
Siedlisko: Smocza jaskinia
Ulepszenie: Czarny Smok
czarny-smok Atak: 25
Obrona: 25
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 300
Szybkość: 15
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 2
4000zloto
  • nienawidzi gigantów,
  • zionięcie,
  • odporność na wszystkie czary
Siedlisko: ul. Smocza jaskinia

Dodaj komentarz

3 Comments