Heroes 3 Jednostki – Zamek

Heroes 3 Jednostki
Zamek

Poziom 1: Pikinier
pikinier Atak: 4
Obrona: 5
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 14/28/42
Koszt: 60zloto
  • odporny na szarżę
Siedlisko: Strażnica
Ulepszenie: Halabardnik
halabardnik Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 5
Przyrost: 14/28/42
Koszt: 75zloto
  • odporny na szarżę
Siedlisko: ul. Strażnica
Poziom 2: Łucznik
lucznik Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Strzały: 12
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 100zloto
  • brak
Siedlisko: Wieża łucznicza
Ulepszenie: Kusznik
kusznik Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Strzały: 24
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 150zloto
  • podwójny strzał
Siedlisko: Wieża łucznicza
Poziom 3: Gryf
gryf Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 3-6
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 6
Przyrost: 7/14/21
(+3)
Koszt: 200zloto
  • dwukrotny kontratak
Siedlisko: Wieża gryfów
Ulepszenie: Gryf Królewski
gryf-krolewski Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 3-6
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 9
Przyrost: 7/14/21
(+3)
Koszt: 240zloto
  • stały kontratak
Siedlisko: ul. Wieża gryfów
Poziom 4: Zbrojny
zbrojny Atak: 10
Obrona: 12
Obrażenia: 6-9
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 300zloto
  • brak
Siedlisko: Koszary
Ulepszenie: Krzyżowiec
krzyzowiec Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 7-10
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
  • podwójny atak
Siedlisko: ul. Koszary
Poziom 5: Mnich
mnich Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 10-12
Strzały: 12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 5
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 400zloto
  • brak
Siedlisko: Klasztor
Ulepszenie: Kapłan
kaplan Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 10-12
Strzały: 12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 450zloto
  • brak ograniczeń w walce wręcz
Siedlisko: ul. Klasztor
Poziom 6: Kawalerzysta
kawalerzysta Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 15-25
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1000zloto
  • szarża
Siedlisko: Arena walk
Ulepszenie: Czempion
czempion Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 20-25
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 9
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 1200zloto
  • szarża
Siedlisko: ul. Arena walk
Poziom 7: Anioł
aniol Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 12
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3000zloto
  • nienawidzi diabłów
Siedlisko: Portal chwały
Ulepszenie: Archanioł
halabardnik Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 50
Wytrzymałość: 250
Szybkość: 18
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 5000zloto
  • +1 do morale,
  • nienawidzi diabłów,
  • wskrzesza poległych sprzymierzeńców
Siedlisko: ul. Portal chwały

Dodaj komentarz