Heroes 3 Jednostki – Wrota Żywiołów

Heroes 3 Jednostki
Wrota Żywiołów

Poziom 1: Nimfa
nimfa Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 7
Przyrost: 20/40/65
(+10)
Koszt: 25zloto
  • brak
Siedlisko: Magiczna latarnia
Ulepszenie: Rusałka
rusalka Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 9
Przyrost: 20/40/65
(+10)
Koszt: 30zloto
  • powstrzymuje kontratak
Siedlisko: ul. Magiczna latarnia
Poziom 2: Żywiołak Powietrza
zywiolak-powietrza Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 2-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 7
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 250zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na błyskawicę i łańcuch piorunów,
  • odporny na deszcz meteorytów,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom ziemi
Siedlisko: Ołtarz powietrza
Ulepszenie: Żywiołak Burzy
zywiolak-burzy Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 2-8
Strzały: 24
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 8
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 275zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na błyskawicę i łańcuch piorunów,
  • odporny na deszcz meteorów,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom ziemi,
  • rzuca ochronę przed powietrzem
Siedlisko: ul. Ołtarz powietrza
Poziom 3: Żywiołak Wody
zywiolak-wody Atak: 8
Obrona: 10
Obrażenia: 3-7
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 5
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 300zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na czary ognia,
  • odporny na czary lodu,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom ognia
Siedlisko: Ołtarz wody
Ulepszenie: Żywiołak Lodu
zywiolak-lodu Atak: 8
Obrona: 10
Obrażenia: 3-7
Strzały: 24
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 375zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na czary ognia,
  • odporny na czary lodu,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom ognia,
  • rzuca ochronę przed wodą
Siedlisko: ul. Ołtarz wody
Poziom 4: Żywiołak Ognia
zywiolak-ognia Atak: 10
Obrona: 8
Obrażenia: 4-6
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 5/10/15
Koszt: 350zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na czary lodu,
  • odporny na czary ognia,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom wody
Siedlisko: Ołtarz ognia
Ulepszenie: Żywiołak Energii
zywiolak-energii Atak: 12
Obrona: 8
Obrażenia: 4-6
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 8
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na czary lodu,
  • odporny na czary ognia,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom wody,
  • rzuca ochronę przed ogniem
Siedlisko: ul. Ołtarz ognia
Poziom 5: Żywiołak Ziemii
zywiolak-ziemi Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 4-8
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 4
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na deszcz meteorytów,
  • odporny na błyskawicę, łańcuch piorunów i armageddon,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom powietrza
Siedlisko: Ołtarz ziemi
Ulepszenie: Żywiołak Magmy
zywiolak-magmy Atak: 11
Obrona: 11
Obrażenia: 6-10
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 500zloto
  • żywiołak,
  • wrażliwy na deszcz meteorytów,
  • odporny na błyskawicę, łańcuch piorunów i armageddon,
  • zadaje podwójne obrażenia żywiołakom powietrza,
  • rzuca ochronę przed ziemią
Siedlisko: ul. Ołtarz ziemi
Poziom 6: Żywiołak Umysłu
zywiolak-umyslu Atak: 15
Obrona: 13
Obrażenia: 10-20
Wytrzymałość: 75
Szybkość: 7
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 750zloto
  • żywiołak,
  • wielopolowy atak,
  • powstrzymuje kontratak,
  • zadaje połowę obrażeń jednostkom odpornym na czary umysłu
Siedlisko: Ołtarz magii
Ulepszenie: Żywiołak Magii
zywiolak-magii Atak: 15
Obrona: 13
Obrażenia: 15-25
Wytrzymałość: 80
Szybkość: 9
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 800zloto
  • żywiołak,
  • odporność na wszystkie czary,
  • wielopolowy atak,
  • powstrzymuje kontratak,
  • zadaje połowę obrażeń jednostkom odpornym na magię
Siedlisko: ul. Ołtarz magii
Poziom 7: Ognisty Ptak
ognisty-ptak Atak: 18
Obrona: 18
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 150
Szybkość: 15
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1500zloto
  • zionięcie,
  • odporność na czary ognia
Siedlisko: Wir ognia
Ulepszenie: Feniks
feniks Atak: 21
Obrona: 18
Obrażenia: 25-45
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 21
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 1
2000zloto
  • zionięcie,
  • odporność na czary ognia,
  • odradza się
Siedlisko: ul. Wir ognia

Dodaj komentarz